مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت : این مجموعه با هدف توسعه شهری خرمشهر در حال شناسایی و رفع موانع پیش روی بازرگانی است.

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت : با توجه به ارتباط مستقیم رونق بندر با توسعه خرمشهر بندر این شهرستان شناسایی موانع پیش روی بازرگانی و سرمایه گذاران را در دستور کار خود قرار داده است.

او وجود مغروقه ها و کاهش چشمگیر عرض دهانه آبراه اروند و لایروبی نشدن آن را از عمده این موانع عنوان کرد و گفت : در حال حاضر دهانه این آبراه بین ۵۰ تا ۷۰ متر عرض دارد و همین مسئله سبب شده تردد شناورهای بزرگ دچار مشکل شود.

این مسئول درخصوص خارج سازی بزرگترین مغروقه ی موجود در آبراه اروند نیز گفت : این فرآیند نیازمند بودجه ی بالایی است اما پیگیری ها برای دریافت اعتبار از سازمان بنادر و دریانوردی کشور در حال انجام است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه در دوره ی چهارماهه خدمت خود در این منصب برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاران را اولویت خود اعلام کرد و گفت : تلاش ها بر این است تا با رونق بندر خرمشهر میزان اشتغال و رضایتمندی مردم این شهرستان از بهره مندی هر چه بیشتر از سکنت در این شهر بندرگاهی بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.