استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس در تمام جاده‌های اصلی حضور داشته باشد که سرکشی توسط فرمانداران و استانداری صورت خواهد گرفت.

غلامعلی حیدری در جلسه شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۸۰۰ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی جاده‌ها، نصب دوربین، خط کشی و رفع نقاط حادثه خیر جاده‌های استان اختصاص یافته است.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات، افزایش تردد، گرمی هوا و افزایش ورود مسافر به استان به دلیل تعطیلات تابستانی است که باید تصمیمات جدی و پیشگیرانه برای مدیریت ترافیک صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


حیدری، فعالیت‌ها در راستای کاهش ترافیک را کاری درازمدت دانست و ادامه داد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری جهت انجام کار درازمدت در این راستا در حال جذب می‌باشد که بخشی انجام شده و بخش دیگر در حال انجام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت اقدامات سریع و کوتاه مدت، گفت: جلسات فرمانداران باید بصورت ماهانه مصوب شود و مصوبات استان، در شهرستان‌ها بومی سازی و انجام شود.

وی افزود: طی توافقی در جلسه با وزیر راه و شهرسازی، علاوه بر اعتبارات گذشته، اعتبارات فوق العاده‌ای برای ایمن سازی جاده‌ها، نصب دوربین، خط کشی و رفع نقاط حادثه خیر اختصاص یافت. 

حیدری، حضور پلیس را موثر دانست و تاکید کرد: افزایش حضور پلیس با استفاده از نیرو‌های امدادی و پلیس راهور باید صورت بگیرد و در تمام جاده‌های اصلی پلیس حضور داشته باشد که سرکشی توسط فرمانداران و استانداری صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در نقاط حادثه خیز نیز باید از حضور پلیس، نیرو‌های امدادی، هلال احمر و اورژانس استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.