فرماندار ویژه مهاباد گفت: خبرنگاران در انجام رسالت خبری خود امنیت عمومی جامعه و حفظ منافع مردم و کشور را باید در نظر داشته باشند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه و صاحبان قلم در بیان و گزارش‌های خبری خود باید مصلحت جامعه در نظر گرفته و در موضوعات مختلف به مطالب ساختگی دشمنان دامن نزنند.

وی با بیان اینکه اصل بی خبری و صداقت ارکان مهم رسالت خبری یک خبرنگار است، افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که باید با شجاعت و بدون ترس انتقاد و ضعف‌های جامعه را در چارچوب‌های قانونی به اطلاع آن‌ها برسانند.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: در راستای وحدت و امید آفرینی در سطح جامعه از اصحاب رسانه انتظار داریم دستاورد‌ها و طرح‌های خدماتی و عمرانی که برای خدمت رسانی به مردم در حال انجام است، رسانه‌ای و اطلاع رسانی کنند.

عباسی با اشاره به دستاورد‌های دولت سیزدهم ادامه داد: هم اکنون بیشترین طرح‌های عمرانی در بخش‌های درمانی، آبرسانی، راهداری و گازرسانی منطقه در شهرستان مهاباد در حال اجرا است.

وی با تبریک روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی افزود: همبستگی و ارتباط سازنده بین پایگاه‌های خبری و فعالان رسانه شهرستان نیز می‌تواند به روند توسعه شهرستان کمک کند.

در ادامه این آیین از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران فعال شهرستان مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.

۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی که به عنوان نماینده خبرگزاری در شهر مزارشریف کشور افغانستان مشغول فعالیت بود که با حمله طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامگذاری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.