مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد. این دوره از المپیاد با قهرمانی تیم‌های دانشگاه تهران و نایب قهرمانی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین کسب مقام سوم توسط دانشگاه اصفهان در مجموع کسب مدال‌ها به پایان رسید.
چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش با قهرمانی دانشگاه تهران به پایان رسید.
در این مراسم سیدفردین تقی‌زاده، مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در ابتدای مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را به تلاشگران عرصه خبر و طلایه‌داران جبهه آگاهی که به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم هستند تبریک گفته و در ادامه از میزبانی شایسته دانشگاه بوعلی سینا تقدیر و تشکر کرده و گفت: رئیس دانشگاه و همه مسئولین و عوامل دست‌اندرکار برگزاری چهارمین المییاد با روحیه جهادی و انقلابی تلاش بی‌وقفه‌ای را برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد به کار بستند و به حق در این امر موفق بودند، که میزان ۸۲% رضایت‌مندی ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد تایید این مطلب است.

 تقی‌زاده گفت: همان‌طور که در عرصه ورزش می‌توان بر نشاط دانشگاه و دانشجویان افزود، در سایر عرصه‌ها نیز این امکان وجود دارد؛ دانشجویان شاهد و ایثارگر باید موتور محرکه مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها باشند.

وی در پایان افزود: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر استاندار‌های لازم را دارد و قرار است هر دو سال یک‌بار برگزار شود.

در انتهای این مراسم کاپ‌های قهرمانی، نایب قهرمانی و مقام سومی به ترتیب به سرپرستان کاروان‌های ورزشی دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و اصفهان توسط وی و رئیس دانشگاه اهدا شد.

گفتنی است که  چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از یازدهم تا شانزدهم مرداد ماه با شرکت قریب به ۶۸۰ دانشجو از ۶۲ دانشگاه با شعار «رفاقت در میدان، رقابت در ایثار» در رشته‌های شنا، بدمینتون، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، هفت‌سنگ، دو و میدانی، بسکتبال، فوتسال و والیبال به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.