شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از قطعی مکرر آب در شهر‌های مختلف استان البرز گلایه کردند.

بیش از یکماه است که از فصل تابستان سپری شده است و قطعی آب تبدیل به معضلی برای شهروندان شده است. اکنون آوازه قطعی آب در برخی از مناطق استان البرز به گوش می‌رسد.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. 

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام مدتی است که درمحمدشهر کرج در استان البرز شاهد قطعی آب هستیم. با قطعی آب از زندگی عادیمان عقب افتادیم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام بنده حبیبی هستم یکی از شهروندان ساکن منطقه محمد شهر کرج در استان البرز هستم می‌خواستم اگر امکان دارد از قطعی آب مداوم منطقه گزارش تهیه بفرمایید تا شاید این مشکل به یاری خداوند متعال حل شود. با تشکر


سلام از اول تابستان در خیابان ۱۸ شرقی فردیس در استان البرز مشکل قطعی کامل آب داریم خواهشمندم رسانه‌ای کنید.


متاسفانه از زمان شروع تابستان ما در مناطق مختلف شهر بدون اطلاع قبلی قطعی و ساعت‌های طولانی مثلا ۱۲ ساعت و حتی چندین روز آب داریم. هر چه قدر هم با آبفا تماس می‌گیریم کسی پاسخگو نیست. حتی سال قبل هم همین مشکل بود. این موضوع برای کسی که بچه کوچک، سالمند، بیمار یا حتی زن باردار در خانه دارد بسیار سخت است. خواهش می‌کنم لطفا حداقل شما صدای ما باشید و پیگیری کنید تا بلکه هر چه زودتر این مشکل حل شود. ممنونم


با سلام ما ساکن شهرستان فردیس استان البرز هستیم چند ماه هست داریم با مشکل قطعی آب وکم آبی سرمی کنیم متاسفانه با وجود پیگیری‌ها وتماس با مسئولان و آبفا نتیجه مثبتی حاصل نشده خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید تا سریعتر این مشکل حل شود. چون هرسال با شروع گرما با این مشکل مواجه هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.