رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: نقش خبرنگاران کشور در تشویق و تهییج مردم به حضور در عرصه‌های سرنوشت ساز و حساس کشور در برهه‌های تاریخی مختلف بی بدیل است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار عنوان کرد: در قبل، حین و پس از برگزاری مراسم‌هایی که زیر نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود فعالیت‌های قابل تقدیری می‌کنند این در حالیست که یکی از پایه‌های اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امر تبلیغ است و این تبلیغ با اتصال شورا به رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  بیان کرد: اتصال به رسانه‌ها و کارکرد آن‌ها یکی از ضرورت‌های به سرانجام رسیدن حرکت‌های عظیم مردمی است و خبرنگاران به خوبی طی سال‌های متمادی که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد مردم را به سمت حمایت از نظام و حضور در عرصه‌های حساس تشویق کرده اند.

حجت الاسلام ذاکری گفت: خبرنگاران به ویژه در خاموش کردن فتنه‌های متعددی که به مردم مظلوم ما تحمیل می‌شود موفق عمل کرده اند و در عصر حاضر با توسعه فناوری‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی دسترسی عمومی عموم مردم به رسانه‌ها فراهم شده است و حضور رسانه‌ها در لایه‌های اجتماعی نقش آن‌ها را پر رنگ‌تر می‌کند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  افزود: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی کشور نقش مهم و موثری در عرصه رسانه دارد که قابل تقدیر است و این رسانه با کادر توانمند و حرفه‌ای با گستره ملی و بین المللی کار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری  تاکید کرد یکی از ویژگی‌های برجسته ایرنا این است که یار همیشگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار