میری از تشکیل ۲ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده برای قاچاقچیان سوخت خبر در کرمان داد و گفت: متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.  

ارسلان میری گفت: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت طی چهار ماه امسال، ۲ هزار و ۷۳۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که از این تعداد هزار و ۱۷ فقره را شرکت نفت کرمان و بقیه را فراجا و سازمان صمت استان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: تاکنون ۲ هزار و ۷۲۴ پرونده مختومه شده است و متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

میری تصریح کرد: برای ۵۳ جایگاه دار متخلف که اقدام به فروش فرآورده‌های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت کرده اند پرونده تشکیل و ۲۸۲ میلیارد ریال جریمه برای این جایگاه داران تعیین شده است.

او بیان داشت: عمده قاچاق سوخت در استان کرمان به ترتیب مربوط به نفت و گاز به میزان ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار لیتر، بنزین به میزان ۲۶۸ هزار لیتر و نفت سفید به میزان ۲۶ هزار لیتر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر نظم اقتصادی کشور گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به تخلفات قاچاق فرآورده‌های نفتی بر خود لازم می‌داند، به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون مهار تورم و رشد تولید از همه ظرفیت خود و دستگاه‌های همکار که در امر مبارزه با قاچاق سوخت مشارکت دارند، همچون فراجا، شرکت نفت و سازمان صمت نهایت استفاده را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار