مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه نبی اکرم (ص) دبیرکل رویداد مهم فرهنگی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در سال آینده است، گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه مسئولیت ۲ کمیته این رویداد مهم فرهنگی بر عهده گرفته است.

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزاری رویداد مهم و با ارزش کنگره ملی شهدا را در راستای پاسداشت خون مطهر ۹ هزار ۸۰۰ شهید، امیر و سردار و فرمانده استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی از تمام زحمات و تلاش سپاه نبی اکرم (ص) استان و فرمانده آن سردار "ریحانی" در راستای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی قدردانی کرد و بیان داشت: بنیاد شهید کرمانشاه در برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه مسئولیت ۲ کمیته "تکریم خانواده شهدا و کمیته بانک آمار و اطلاعات شهدای استان را بر عهده گرفته است.

شهیدی گفت: در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برنامه "تکریم" از خانواده شهدا را از اول مرداد ماه سال جاری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شروع کرده و بنا داریم تا زمان برگزاری این رویداد مهم از تمام خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استان سرکشی و بازدید کنیم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه بانک اطلاعات دقیقی از وضعیت شهدا و ایثارگران استان دارد، بیان داشت: قسمت فرهنگی بنیاد شهید کرمانشاه پر از اسناد غنی از وصیت نامه، خاطرات، زندگینامه، تاریخ شفاهی شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران استان است.

شهیدی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمانشاه آماده همکاری با تمام ارگان ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به جامعه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.