با تجهیز سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور به ثبت سرعت متوسط، سرعت لحظه‌ای رصد و برخط برای پلیس ارسال می‌شود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان گفت: با تجهیز سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور به ثبت سرعت متوسط، علاوه بر رصد سرعت لحظه‌ای در راه‌ها و ارسال برخط آن برای پلیس، سرعت تردد کاهش می‌یابد.

مریم تاکی افزود: با نصب و بهره برداری از سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور و ثبت سرعت لحظه‌ای همه خودرو‌های عبوری، امکان ثبت سرعت متوسط نیز به قابلیت‌های این سامانه‌های افزوده شده است.

او با اشاره به افزایش شدت تصادفات با افزایش سرعت با بیان اینکه این قابلیت با هدف کاهش شدت تصادف و ارتقای ایمنی راه‌های استان کمک می‌کند و رانندگان ملزم به رعایت سرعت مجاز در کل مسیر تردد خواهند بود گفت: کاهش لحظه‌ای سرعت در نزدیکی سامانه ثبت تخلف عبور و مرور تاثیری در عدم ثبت تخلف سرعت غیر مجاز ندارد.


رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان افزود: کارکرد سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور و ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای و متوسط اقدام موثری در راستای رعایت سرعت مطمئنه در تردد‌های برون شهری است.


استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.