نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر در نشست راهبردی که پیرامون برگزاری همایش علمی تخصصی اخلاق امدادگری برگزار شد، بر لزوم هم‌افزایی و مشارکت بخش‌های مختلف جمعیت هلال‌احمر در برگزاری این رویداد علمی تاکید کرد.

ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در این نشست که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین معزی به تبیین و تشریح اهداف برگزاری این همایش علمی‌پرداخت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر مساله اخلاق حرفه‌ای را از موضوعات مهم و راهبردی در جمعیت هلال احمر دانست و گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در این مجموعه، برای دستیابی به این مسئله پر اهمیت برنامه ریزی‌های جامع و مدونی در نظر گرفته است. 

حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به این مساله که اخلاق حرفه‌ای از دیرباز در عرصه علمی دارای اهمیت بوده است، خاطرنشان کرد: این موضوع درحیطه‌های مختلف همچون، پزشکی، قضاوت، مهندسی و... مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر با بیان اینکه توجه به اخلاق حرفه‌ای، بسترساز ارتقاء و رشد یک سازمان است، ادامه داد: همکاری، هم‌افزایی و مشارکت بخش‌های مختلف جمعیت هلال احمر می‌تواند زمینه برگزاری هر چه بهتر این رویداد علمی را فراهم سازد.

رئیس همایش علمی اخلاق امدادگری در ادامه، برگزاری این همایش را یکی از دغدغه‌های اصلی این حوزه در چند سال گذشته دانست و اظهار امیدواری کرد: این همایش نقطه عطف و تاثیرگذار ارتقاء اخلاق حرفه‌ای امدادگران و جامعه هدف جمعیت هلال احمر باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب از نگاه مثبت رئیس و دبیر کل جمعیت هلال احمر در اجرای این برنامه علمی قدردانی کرد و افزود: این همایش در مهر ماه سال جاری با حضور اندیشمندان، دانشگاهیان، متفکران، صاحب نظران حوزه و نیز داوطلبان در زمینه اخلاق امدادگری برگزار خواهد شد. 

در این نشست دبیرکل جمعیت هلال احمر، نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد علمی‌بر ضرورت گفتمان‌سازی در عرصه اخلاق امدادگری تاکید کرد. وی با اشاره به اینکه با همدلی، هم افزایی و هماهنگی اثربخشی فعالیت‌ها ارتقا می‌یابد، تصریح کرد: این رویداد یک حرکت عمیق، مثبت و اثر بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار