مازندران با بیش از ۲۴۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد در رتبه سومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: مازندران با بیش از ۲۴۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه سومین استان پر تردد کشور بعد از استان‌های البرز و تهران قرار گرفته است که سهمی در حدود ۸ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده است.

او افزود: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در مازندران طی تیر ماه امسال، نشان می‌دهد ساعت ۱۷ تا ۱۹ در بین صد بازه یک ساعته پرتردد، بیشترین میزان تکرار را داشته است. در این ساعت به طور میانگین بیش از ۱۲۱ هزار وسیله نقلیه در حال تردد بوده اند.

هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی درطی این مدت حدود ۱۲۱ هزار تردد بوده، نتیجه می‌شود در طی ساعت اوج میزان تردد درحدود ۴۶ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه بوده است.

او گفت: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین هم در این مدت در این استان بیش از ۱۵ میلیون و ۸۳۸ هزار تردد بوده است که این عدد نشان دهنده سهمی بیش از ۶ درصد ازتردد کل وسایل نقلیه بوده است.

هاشمی افزود: در این ۴ ماه از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از ۲۰ میلیون و ۳۳۴ هزار تردد انجام شده که این میزان درمقایسه با مدت مشابه پارسال، بیش از ۶ درصد کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.