مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران پرتوان و خلاق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان که همراهی موثر و منصفانه‌ای با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری دارند تبریک گفت.

پیام تبریک مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند؛ و در این وادی، قلم به دستان هنرمندانی سپرده شده است که گوهر وجودی خویش را در زلال اندیشه‌ای ناب، تطهیر نموده و صداقت و سلامت را به عنوان دری ارزنده سرلوحه امور قرار داده اند، و با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.


بیشتر بخوانید


هفدهم مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی، چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای "سی ۱۳۰"، می‌باشد را به همه خبرنگاران ایران عزیز علی الخصوص خبرنگاران شریف استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار