دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با این شرایط فعلی توانایی و پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند.

مهدی واعظی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره  شرایط کلی پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید فوتبال ایران اظهار کرد : پرسپولیس با شرایط فعلی‌اش این توان و پتاسیل را دارد که در فصل جدید بار دیگر در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود اما بدون تعارف باید بگویم امکان موفقیت این تیم و دیگر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا بسیار کم است و نمی‌توان برای تیم‌های ایرانی شانس زیادی را برای موفقیت در آسیا قائل شد.

او ادامه داد: نباید خودمان را گول بزنیم. امکانات نرم‌افزای و سخت‌افزاری فوتبال ایران و با اکثر باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان قابل مقایسه نیست و اگر برای رسیدن به حریفان تلاش نکنیم باید بگویم ممکن است این فاصله روز به روز بیشتر شود.

واعظی درباره وضعیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تصریح کرد: در نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل پیش رو شاهد رفت و آمدهایی در این تیم بودیم که همه ما توقع داشتیم با این رفت و آمدها بار فنی تیم تغییر کرده و با جذب حداقل ۲، ۳ مهره خوب خارجی برخی نقاط ضعف تیم تقویت شود که به هرحال بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداده است که این موضوع برای تیمی که علاوه بر جام‌های داخلی، باید در آسیا حضور پیدا کند، نمی‌تواند خبر خوشایندی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار