سکوت مدعیان محیط‌زیست در قبال شعارنویسی روی قله دماوند، ماهیت سیاسی و امنیتی فعالیت‌های آنان را آشکار‌تر کرد.

ابتذال و دیگر هیچ؛ این بهترین و دقیق‌ترین تعریفی است که می‌توان از جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی برداشت کرد؛ تعریفی که این جریان مبتذل با عملکرد خود در اغتشاشات ۱۴۰۱ و چند ماه اخیر به جامعه ایرانی ارائه کرد.

اغتشاشاتی که پاییز سال قبل به بهانه فوت مهسا امینی از سوی دشمنان ایران با بازیگری تعدادی اراذل و اوباش در کشور به راه افتاد، پروژه براندازی جمهوری اسلامی و تجزیه ایران را توأمان دنبال می‌کرد و با به کار‌گیری تروریسم و خشونت حداکثری به دنبال تحقق این اهداف بود. در همین رابطه می‌توان به شهادت ده‌ها نیروی مدافع امنیت و تخریب اماکن عمومی و مقدس مثل مساجد اشاره کرد. علاوه بر این، عملکردی که جریان آشوب و تروریست زن، زندگی، آزادی در اغتشاشات از خود به جا گذاشت، مشخصا علیه هویت ایرانی و اسلامی مردم بود. ائتلاف‌ها و اتحاد‌های گوناگون و البته بی‌ثمری که گروه‌های ضدایرانی، از سلطنت‌طلبان و منافقین گرفته تا تجزیه‌طلبان و امثال مسیح علینژاد شکل دادند، به طور واحد یک هدف را دنبال می‌کرد و آن به نابودی کشاندن ایران بود. با این حال عدم توجه و اقبال مردم ایران به این گروه‌ها و سابقه تاریک و خشونت‌آمیزی که از اپوزیسیون در حافظه تاریخی ایرانی به ثبت رسیده، باعث شد پروژه شوم ایران‌ستیزی آنان ناکام ماند. اما چرا معتقدیم جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی چیزی جز ابتذال نیست؟

 تخریب تندیس نامداران ایران
آبان‌ماه ۱۴۰۱ بود که در جریان آشوب‌ها، تصاویری از تخریب تندیس ۳ شاعر مشهور ایرانی، حافظ، سعدی و پروین اعتصامی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها برای به رخ کشیدن لودگی و ابتذال طرفداران زن، زندگی، آزادی شد. ماجرا از این قرار بود که گروهی از اوباش ضدایرانی با رنگ‌پاشی روی تندیس ۳ شاعر پرآوازه ایران، به تخریب آن‌ها پرداختند. از نظر وحشی‌های زن، زندگی، آزادی، جرم حافظ و سعدی بر سر داشتن دستاری شبیه عمامه و جرم پروین اعتصامی نیز داشتن روسری بود. جدا از اینکه این اقدام سطح بی‌سوادی و روحیه توحش اوباش را به رخ کشید، نشان داد جریان‌های ترور و آشوب به‌رغم تمام شعار‌های به ظاهر ایران‌دوستانه و وطن‌پرستانه‌ای که داشتند، کمترین قرابتی هم با نماد‌های افتخار ایران ندارند. در تصاویری که آن زمان از حافظیه شیراز منتشر شد، مشخص بود اوباشی که خود را مجذوب حافظ می‌دانند، با لودگی تمام سعی در بر هم زدن محفل قرائت قرآن داشتند. این هم از جمله مواردی بود که سطح بلاهت مدعیان آزادی را به نمایش گذاشت و نشان داد این افراد برخلاف ژست‌های حافظ‌دوستی‌ای که دارند، حتی نمی‌دانند خواجه شمس‌الدین محمد شیرازی به علت از بر بودن قرآن کریم، به لقب حافظ مشهور شده است.

 تخریب تندیس نامداران ایران


بیشتربخوانید


 غم‌زده‌هایی که رقاص شدند
جریان توحش زن، زندگی، آزادی در ادامه با موج‌سواری روی مرگ مهسا امینی، به مقابله با شادی و نشاط جامعه ایرانی برخاست. در همین رابطه می‌توان به هجمه هماهنگ این جریان به مقولات نشاط‌آفرین در ایران اشاره کرد. از تحریم کنسرت‌ها گرفته تا حملات زامبی‌وار به شادی مردم به مناسبت شب یلدا یا عید نوروز، بخوبی روحیه ضدایرانی این جریان را نشان داد. این در حالی بود که اوباش طرفدار زن، زندگی، آزادی در پس پرده از هیچ خوشحالی و لذت‌جویی دریغ نکردند.
جماعت متوحشی که هرگونه شادی مردم ایران را تقبیح می‌کردند، با انتشار تصاویری از رقاصی خود، از آن به عنوان مبارزه با جمهوری اسلامی یاد می‌کردند. 
جریانی که سال ۱۴۰۱ با خط و نشان کشیدن برای جمهوری اسلامی، هشدار می‌داد نظام اسلامی سال ۱۴۰۲ را نخواهد دید، در آغاز سال جدید، تمام اقدامات براندازانه خود را در فعالیت‌های ضدارزشی و تولید ناهنجاری اجتماعی خلاصه کرده بود. اوباشی که ژست غم به خود گرفته بودند و نسخه زندگی بدون شادی برای مردم ایران می‌پیچیدند و بدون توقف در حال پمپاژ غم به جامعه ایرانی بودند، ماه محرم به یک‌باره تغییر مشی داده و مردم ایران را به رقص و اباحه‌گری فرامی‌خواندند.

 برده‌های بی‌وطن
یکی دیگر از مظاهر ابتذال و لودگی جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی را می‌توان در برخورد این جریان نسبت به بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی مشاهده کرد. پس از واگذاری نتیجه بازی برابر انگلیس و آمریکا شاهد جشن مجازی اوباشی بودیم که ضمن ابراز خوشحالی بابت ناکامی تیم ملی فوتبال ایران، به تقدیر از آمریکا و انگلیس می‌پرداختند. حضور تعداد معدودی از طرفداران زن، زندگی، آزادی در خیابان و ابراز خوشحالی نسبت به باخت ایران نیز حاکی از آن بود که جریان مبتذل زن، زندگی، آزادی تا چه میزان می‌تواند بی‌وطن باشد و این بی‌وطنی را با صدای بلند فریاد بزند.

شعار نوسی قله دماوند

ابتذال در قله

جدا از همه مواردی که مورد اشاره قرار گرفت، در روز‌های اخیر تصاویری از سوی شبکه‌های ضدایرانی منتشر شد که نشان داد طرفداران زن، زندگی، آزادی توانسته‌اند قله ابتذال را فتح کنند.

اخیرا فیلمی از یک گروه کوهنوردی منتشر شد که نشان می‌دهد آن‌ها پس از صعود به قله دماوند، به عنوان مرتفع‌ترین قله و یکی از نماد‌های ایران، در حال ثبت نشان بلاهت و حماقت خود روی قله دماوند هستند. طبق این تصاویر، چند نفر با اسپری رنگ، اقدام به شعارنویسی روی قله دماوند می‌کنند.
انتشار این تصاویر واکنش منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. با این حال افرادی که تا دیروز خود را حامی ایران، محیط‌زیست و... می‌دانستند، روزه سکوت گرفته و هیچ واکنشی نسبت به این اقدام مبتذل نشان نداده‌اند. حتی اصلاح‌طلبانی که هیچ موضوعی در هیچ حوزه‌ای را بدون اظهارنظر کنار نمی‌گذارند نیز تصمیم به سکوت گرفته‌اند. تخریب قله دماوند مایه تاسف است؛ موضوعی که اوج ابتذال جریان زن، زندگی، آزادی را به تصویر می‌کشد.

منبع: وطن امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
یعنی شما اغتشاشگرارو سوای اصلاح طلبا میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لعنت بر شما بی حجابهای بی فکر وشعور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه از برعنداز هم شانس نیاوردیم ، یکسری لوده و فاحشه و شهوت پرست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
حجاب مرز ندارد حجاب رمز موفقیت زن است حجاب زینت وحیای زن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مگه از دماوند چیزی هم مونده که تخریبش کنن؟دماوند رو که شما قبلا فروختین!!!!آنهمه ماشین آلات و تخریب و ماسه برداری و بریدن کوه و راه ندادن خبر نگاران ول کردین چسبیدین به یک قوطی اسپری رنگ ؟؟شما اصلا میدونین محیط زیست با کدام ض می نویسن؟دیگه باید قله هم یگان ویژه بذارین!!!!خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
بی حجاب فتنه گری داعشی و بی وجود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه بی حجابهای بی وجود را که آبرو برای زنان ایران نذاشتندبا اون شعار مسخرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
چرا انقدر به مسئولین گیر میدین که سکوت کردن اگه زورشون میرسید که سکوت نمیکردن شما هم برو کمک مسئولین دیگه چرا همه زرد کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
امان از این روانیا که همه جا پلاس اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
این از بیشعوری محض این افراد است که هم محیط طبیعی را زشت می کنند و هم در داخل شهرها می بینم که روی دیوار جلوه زشتی به شهر می دهند خدا این افراد بیشعور را هدایت کند ، من با دیدن این مناظر نه تنها با آنها هیچگاه هم فکر نمی شوم بلکه بیشتر از آنها متنفر می گردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اینها یکسری فاحشه هستند که نظام باید برخوردی متناسب با فواحش انجام دهد نه مسالمت اگر روز اول چهار از این اشقالها رو محکم برخورد میکردند امروز التماسشان نمیکردند هر چه سرما می آید از بی تدبیری وبی عرزگی خودمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
داعش هم در عراق و سوریه وقتی جایی قدرت می گرفت، اول به مظاهر تمدن و مفاخر آسیب میرساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
همانطوری که شما به میراث فرهنگی اسیب زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه که فقط آسیب می زنند بلد نیستن که درست کنند فقط از بین می برند
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
یه نفر مخالف نبوده یا اونارو نمیذارین.همین یعنی نبود ازادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
آفرین ،مزدوران و غربگدایان و شرقگدایان این را نمیفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
زن،حیا،عفت
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
شعاری سخیف تر از زن زندگی آزادی تا حال سابقه نداشته.
تا این زمان شعار تمام جنبشها حتی جنبش‌های مارکسیستی حد اقل در ظاهر و برای حفظ ظاهر و پرستیژ، مفاهیم و مضامین بلندی را شامل می‌شد. مثلا عدالت. مساوات. رفع تبعیض . آزادی کتب و مطبوعات و ...
اما شعار زن زندگی آزادی!
مفهمومی تمام عیار از حیات حیوانی است! یعنی زندگی مثل بهایم! یعنی زنان (و مردان )آزاد باشند هرگونه زندگی که دوست دارند، داشته باشند و هر گونه دوست داشتند در جامعه ظاهر شوند حتی لخت مادرزاد همچنان که حیوانات چنین هستند.. چنانچه چند زن روسپی و هرزه ‌در هلند با همین شعار کامل برهنه شدند و نشان دادند که از حیوان پست تر اند. اگر قرار باشد کسانی را بگوییم ایرانی نیستند ،همین مردان و زنان هرزه و تن فروش هستند که # ایرانی نیستند. وطن و تن فروخته اند!
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۲:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
درود ،آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
کجاست ملک شعرای بهار بیاید ببیند با قله دماوند مشت بزرگ روزگار چه کردند؟ و ادامه شعر خود را بگوید.
آری دماوند باز غم خود را به دل فرو ببر و برای خاموش کردن آتش درون خود بر سر خود کافوری از برف قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اینهایی که شعار نوشتن را باید گرفت وبه شدت مجازات کرد مماشات با این ارازل واوباش وطن فروش بس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خیلی شما براندازا فکر میکنید بر حقید برید در مجلس به قول خودتون تظاهرات مامورارو نکشید طبق آمار همون رسانه معاند فقط ۹۰ مامور شهید ۲۰۰۰ نفر زخمی شدن
اون الگوهای در پیت تر از خودتون به اعدام هر ایرانی که قاتل بوده واکتش نشون میده ولی برای فرانسه که یکیو عمدی کشت واکنش نمیده
United States of America
جهان
۱۷:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
آمار هم خودتان میدهید خودتان هم باور میکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
میتونی خودت ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
وای چکار بدی
همین شعارنویسی ها باعث شده مرغ بشه 120 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
دیگه توهم نزن این گرانی ها از بی تدبیری سو مدیریت که مردم دارند له میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
آفتاب آمد دلیل آفتاب!
اینها نه طرفدار زن ( که هرزگی) نه زندگی( که مرگ) و نه آزادی( که اغتشاش و هرج و مرج) اند! این هم یک ادعا نیست بلکه شیوه عملکرد بی پرده عده ای ارذال و اوباش اجیر شده خائن به شرف انسانیت اخلاق ایمان و آزادی هست که خودشون هم ابایی از عیان کردنش ندارند!
حقد و کینه و حسد نسبت به کشور و مردم این بی شرافت ها رو وادار میکنه هر خیانت و جنایتی رو مرتکب بشن وقتی هم اسیر قانون میشن خودشون رو یا روانی یا مواد مخدر استعمال کرده، یا مشروب خورده و یا اغفال شده معرفی میکنند و عده ای حامی کوک شده هم شروع میکنند تو فضای مجازی و رسانه ها به مثلا دلسوزی و پادر میانی و...
الهم العن الظالمین جمیعا...انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اینها وطن و تن فروخته اند . بی هویت اند . بی خانواده. یه مشت پا پتی.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه بیشترشان از همین حکومت به نام و نان و نوا رسیدند و سنگ نجس غرب و تروریستها را به سینه نجستر خودشان می‌کوبیدند باید دولت همین هوایی که نان از اینجا میخورند و پارس برای دیگران میکنند را به سزایشان برساند و اخراج و تا دهها سال از دادن پستهای دولتی هم محرومان کند
دلیلی ندارد وطن فروش ها و مزدوران کارمند باشند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
یک مشت بی هویت و بی غیرت در قالب کوهنورد این کار را کردن که قطعا یک مشت ارذل بیش نیستن و اونهایی هم که روی سی و سه پل و مجسمه بزرگان ادبیات ایران رنگ ریختن قطعا دشمن این مرز و بوم هستن ولی الان همه روزنامه های جاسوس پرور جناح فاسد اصلاحات و سرانشون خفه خون گرفتن و چیزی در مورد آثار ملی و محیط زیست و بزرگان شعر چیزی نمیگن ای تف به ذات نداشته وطن فر وشان و هرزه ها و ارذل خیابانی و بیابانی و جناحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مگه زمانی که پرچم این مملکت رو آتش زدند صداشون درآمد یا بیانیه دادند. خدا رحمت کنه حاج قاسم رو که گفت کاش من رو به جای اون پرچم می‌سوزاند. اینها نمیدونند چقدر خون برای حفظ این پرچم ریخته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
ابلیس هم توی دشت هست هم بالای کوه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
هم بیابانی و هم جنگلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
الان یه دفعه نظرات موافق و لایک های موافق متن زیاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ن پ فک کردی ملت ساکت میشینن
تا دونه دونه البانی نشینا و طرفداراشون رو پای میز محاکمه نکشونن ول کن نیستن
فکر سوراخ موش باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
این جماعت تا سرش در نیاد نمیفهمه داره تو بهترین جامعه زندگی میکنه.فقط این چند سال عرف تو جامعه عوض شده و ما واقعا داریم مشاهده میکنیم که چقدر امنیت مردم پایین اومده. هر پاپتی راحت به مردم تهمت میزنه و یه توجیح برای پوشش زشت و ولنگاریش در جامعه درست میکنه.باید جلو این ها رو گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
باید از همون بالای قله پرتشون کنند پایین تا به درک واصل بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خیلی داغون هستین
یعنی داغون از شما ریشه گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
واقعا حرف درستی نویسنده کتاب بی شعوری زده مشکل کشور ما نادانان نیستند بلکه ادمهای بی شعور هستند که راه حلی علمی برای انها پیداه نشده از سر خود خواهی و وقاحت وتعرض اگاهانه به حقوق دیگران که بن مایه های بی شعوری هست دارند این کار هارا می کنند اتفاقا اینها از نظر موقعیت اجتماعی وسیاسی و وضع مالی از عموم مردم بهتر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مخالفم. اینا هیچی غیر از یه اح....ق نیستن که برای فرار از مشکلات و اغده های روحیشون این کار رو میکنند. از تعرض به حقوق بقیه دانش آموزا بگیر تا ....... .خیلی از همینا به خاطر هوش زیادی که دارن باید شهریور هم بیان و دوباره آزمون بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
هیچ حکومتی در هیچ جای دنیا اجازه نمیده که برخی مردمش هر غلطی که میخوان بکنند ، اینها را باید در نطفه خفه کرد ، و بساطشون رو یک بار برای همیشه جمع کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
متاسفم بابت تخریب قله دماوند ولی این کارها خوبیش اینه که باطن پوچ و مزخرف اینها را نشان می‌دهد. نه به خودشون رحم دارند نه به هموطنان خود نه به وطن خودشون، کلا بیشعورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
12:46قیمت محیط زیست بیشتره یاشعارهای هرزگی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
همه اینا رو با همون یه دونه قوطی رنگ فهمیدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
از اینکه فقط نظرات موافق خودت رو میذاری یه ذره هم خجالت نمی کشی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
به احتمال زیاد شما نمیبینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اوج بی شعوری و بی فرهنگی ضد انقلاب رو میرسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
آیا نوشتن شعار روی کوه و دیوارهای مردم و ... بد است؟یا به نوع شعار بستگی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
باشه. آدرس خونتون بده میام رو دیوار خونتون مینویسم ، تو هم نه باید ناراحت و عصبانی بشی. خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
هیچ ربطی نداره شعار چی باشه تا چند سال پیش یه عادت بد بود که اگهی رو در دیوار می چسبونده تقریبا ازبین رفت چون شهر رو زشت می کرد با این شعار نویسی 50 سال پیش از طرف کسانی ادعای تجددشون می شه دوباره این عادت بد داره بر می گرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
و سیعلم الذین ظلموا اي منقلب ینقلبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
#یه اصلاح طلب به خاطر اعتقاد به اصول من دراوردی هرگز اصلاح نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
شاید در شهر های بزرگ خانواده ها بی که فرزندانشان با لباس وقیافه
ناجور در اجتماع ظاهر می شوند را نشناسید
اما در شهر های کوچک که اکثراً همدیگر را می شناسند ،فرزندان خانواده ها ی ناهنجار ،دارای پدر و مادرانی هستند که مشکلات زیادی
در خانواده و اجتماع هستند و کاملاً مشخص هستند که به هیچ اصولی پایبند نیستند ،خانواده مهمترین پایگاهی است که فرزند را با شخصیت قوی تحویل جامعه می دهد
پدران و مادران فرزندان خود را درست تربیت کنید ،افرادی تربیت نکنید
که باری روی جامعه وانسانهای جامعه باشند
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای میهنم
۱۲:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
قله دماوند نباید بدست این نجس‌ها و مزدوران بی وطن تخریب و شعار زشت و بی ناموسیشان را بر این قله ملی شیر مردان و شیرزمان با استقامت همچون البرز کوه ،به حراج بگذارند
این قله و کوه ما را بیاد آرش میاندازد ،آرش کمانگیر کجا و این وطن فروشان کجا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مدعیان فرهنگ و وطن دوستی را ببین. فقط حرف میزنند. در عمل بی فرهنگ و وطن فروشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
با همان فیلم شناسایی شده ومجازات شوند یعنی چی که یه عده ازخود راضی به نمادهای مللی و فرهنگی ما دست درازی می کنند بی سوادهای از خود راضی لطفا مسئولین برخورد جدی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
این آدمها که باید شکر گذار سلامتی و فضایی که در آن زندگی می کنند باشند ولی متاسفانه کفران نعمت می کنند حالا کی عذاب خدا دامنشان را بگیرد خدا می داند. چقدر غافلند
سوره مبارکه ابراهيم آیه ۷
وَإِذ تَأَذَّنَ رَبُّكُم لَئِن شَكَرتُم لَأَزيدَنَّكُم ۖ وَلَئِن كَفَرتُم إِنَّ عَذابي لَشَديدٌ﴿۷﴾
و (همچنین به خاطر بیاورید) هنگامی را که پروردگارتان اعلام داشت: «اگر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود؛ و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است!»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
کسانی که نور خدا در دلشون خاموش کردن و به لذت حیوانی این دنیا دل بستن بیشتر از این توقعی نیست
انسان نماهای بی غیرت و بی اصل و نسب و بی ریشه ای که از زندگی در لجنزار متعفنی که خودشون برای خودشون دارن میسازن توقع کار درست و نیکی نباید داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
لطفا این اوباش بی حجاب سلطنت طلب و تجزیه طلب ومنافق و بی فرهنگ رو زودتر از سطح شهرها جمع کنید
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
حیف دماوند که نماد وطن پرستان و باغیرتانی همچون آرش که مرز ایران را با از دادن جان خود و جانفشانی مشخص میکردند نه همچنین وطن فروشان و خودفروشانی که میخواستند این خاک پهناور را همچون گرگهای درنده تکه تکه کنند
مزدوران غرب و شرق گدا بدانند این خاک فدایی همچون سلیمانی ها و آرش ها و دوران ا و..و..و...زیاد دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ ۚ إِنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدَادُوا إِثْمًا ۚ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِينٌ
آنان که به راه کفر رفتند گمان نکنند که مهلتی که ما به آنها می‌دهیم به حال آنان بهتر خواهد بود، بلکه آنها را (برای امتحان) مهلت می‌دهیم تا بر گناه و سرکشی خود بیفزایند، و آنان را عذابی خوارکننده است.
Iran (Islamic Republic of)
ایران عزیزم
۱۲:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
زیباترین پاسخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
احسنت ...
به خدا یگانه قسم خود خداوند بهترین سخن در حق این حیوانات انسان نما گفته و وعده داده و خداوند خلف وعده نخواهد کرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
سلام دلم به حال این آدمها می سوزد که چقدر غافلند. قرآن می فرماید إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لأَنفُسِکمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا
(83)

ترجمه آیه به نثر: اگر نیکی کنید به خودتان نیکی می کنید و اگر بدی کنید پس به خودتان بدی می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اونقدر اجازه آزادی دادید بیچاره ها به کوه پناه بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اینان طمع شان سیر نشدنی است و کوه را هم میخورند واگر بتوانند خاکش رابه غربیان میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
نقطه ی اوج بی شعوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
از بی تفاوتی برخی مسئولین مربوطه است که این اراذل و اوباش اینقدر
پررو و جسور شده اند !!! فقط نیروهای خالص امنیتی و انتظامی این وسط به خاطر بی تفاوتی مسئولان ، جانشون را از دست می دهند ، دانه های ابتذال و بی بند و باری را که مسئولان قبلی کاشتند ، حالا مردم ایران و نیروهای خالص و دلسوز انتظامی و امنیتی باید برداشت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
این شیطنتای به ظاهر ساده و خنده دار کار دست همه میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
نمونه غرب ،کشور فرانسه و مردم و پلیسش هستند که با وجود اینهمه قتل و کشتار و نقص عضو جلیقه زردها و کور کردن معترضان هنوز از طرف هیچ کس محکوم نشد چطور اینها برای کشور خود چیزی دیگر میخواهند و برای ایران کاسه داغ تر از آش میشوند و دلسوز !!!!!؟؟؟؟
احمق مزدورانی هستند که فکر کنند غرب دلسوز کشور ماست
در ضمن خود فرانسه پیام‌رسان‌ها را فیلتر و رفتار نوجوانان و جوانان را در اینترنت کنترل میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اره پلیس فرانسه باید میومد مثل بعضی جاها توی سه روز ۱۵۰۰ نفر رو میکشت تا اونوقت رقیب پیدا میکرد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
هر چی با اینها مدارا کنی همینه ... یکیشون رو بگیرند جلو جمع شلاق بزنند دیگه غلط بکنه چهره شهر رو با اراجیف خودشون کثیف کنن ... اینها خانواده ما رو نشانه رفتن ... دریغ از یه جو عقل ...
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
دیگه واقعا بی حیا و بی شرم و بی چشم رو هستند این مزدوران و یا تروریست‌های داعشی صفت
باید عطوفت و رأفت را کنار گذاشت و با این درندگان و حیوان صفتان برخورد پرست و حسابی کرد و آنانرا به هلاکت رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
چقدر کثیفن نجس زاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
از کوزه همان تراود...
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : لایحه قانونی صیانت از حجاب عفاف حیا خانواده های ایرانی را سریعا تنظیم تصویب اجرایی عملیاتیش کنید تا داربساط این براندازان نظام ایران اسلامی عزیزمان در ایران اسلامی به صورت کامل برچیده شود و نظام ایران اسلامی قوام و جان تازه ایی یابد این براندازان همچون ویروس منحوس کورنا عمل کرده و می کنند و به سرعت مفاسد مختلفشان داره همه گیر می شود باید توسط قانون اقتدار قدرت خرد داروبساطشان کاملا جمع شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
شعور که نباشه میراث ملی رو هم خراب میکنی به اسم آزادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
احمق هایی که فکر کردن پهلوی با اون سابقه درخشان واگذاری بحرین، و رجوی با اون سابقه حمله به ایران تو عملیات مرصاد، اینا میخوان برای آزادی ما بجنگن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
زن، هرزگی، بردگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
گل گفتی البته زنان بی حجاب وبی حیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
ملت چجوری باید بگن براندازا رو نمیخوان؟
٢٢ بهمن سال پیش، محرم امسال، این اقلیت ها ویزا بهشون نمیدن این غلطارو نکن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
یه جا هم بذارید مخالفا بدون کشت و کشتار جمع بشن تا ملت واقعی رو ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مگه در راهپیمایی بعد انتخابات ۸۸ مقابل وزارت کشور کشت و کشتار بود. خودتون کشته سازی میکنید حالا بهونه میاری؟ شما مسالمت آمیز برو یک گوشه تظاهرات کن بدون مسجد آتش زدن، بسیجی کشتن، شیشه شکستن، شلیک به دوربین امنیتی و بعد به مردم، سطل زباله وسط معبر آتش زدن، راه بندی و عربده کشی، لخت کردن مردم و ...
در ثانی حق خودش رو نشون میده. مردم اگر حق رو با شما می‌دیدند همون جمعیت تشییع سردار سلیمانی به کمک شما می آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
حالا که یکسال گذشت ایا کسی امد بپرسه خواسته این نسل چیه ایا کسی جواب داد درباره فساد برخی مسولین ایا کسی جواب داد درباره مشکلات اقتصادی رانت و اختلاص و تبعیض در مسولین با مردم والا الان که اوضاع اروم شده انگار نه انگار هیچی شما اهالی رسانه فقط صدای مایید حداقل شما اطلاع رسانی کنید اگه وجدان دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مشکل این نسل اینه که اینترنت بی در و پیکر گذاشتن جلوشون ارزشهاشون رو دارن به مسلخ میبرن. مشکلشون اینه که الان باید دنبال مکان باشن، می‌خوان همین زحمت رو هم به خودشون ندند و جلو همه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنشون کنه
دنیا بدون اینها زیباتر است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
واقعا حماقت را به اوج قله رسانده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
بسیجیان قربانی شدند!!!
مگر می‌شود با دست خالی و بدون سلاح به میدان جنگ رفت؟!
مهسا امینی هم یک دخترک روستایی که بازیچه دست بیگانگان وطن فروش شد!
خدا سایه ولایت را بر سر مسلمین حفظ فرماید.
که اگر هشیاری، آگاهی و درایت رهبر عزیزمان نبود...
به فنا رفته بودیم.
اینان اندکی خیابان گرد و ارازل و اوباش و شب زنده دار هستند.
که نفس های آخرشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
وجدان هم چیز خوبیه که متاسفانه شما ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
واقعا اوباش هستند اینان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
از وجدان گفتی برای این کامنت
تو از وجدان بگو تا همه بدونن وجدان شما کجاست
وجدان شما او جوانان عزیری بودن که اونطوری با دست خالی ۷۰ نفر ریختن سرشون و تکه تکه شون کردن
وجدان شما شهدای مظلوم شاه چراغ
وجدان شما دخترکان ۱۲ ،۱۳ ساله ای که با حیله و نیرنگ شماها دارن هویت چند هزارسالشون رو فراموش میکنن
وجدان شما ناموس مردم که خودشون عریان میکنن و همه شخصیتشون رو زیر سوال میبرن
وجدان شما مزدوری ارباب که همه تون کرده مترسک و عروسک خیمه شب بازی تا هر کجا خواست بتازونه و سوار کول این ملت بشه
وجدان شما کجاست
وجدان شما اصل و نسب و ریشه و هویت شما کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
۱۲۳۲دومت گرم از اول صفحه نگاه کردم هیچ جوابی برای بی وجدانی اقلیت مثل جواب دادن شما دندان شکن ندیدم کاش همین تک جواب برای اقلیت کافی باشه ولی افسوس نرود میخ آهنین در سنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
بسیجی شهیدی که روی صورت مظلومش جای تیرهای شاتگان بود شهید احمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
همه این خائنین و مزدوران و بی شرفایی که به این کشور و ملت و شهدا خیانت کردن و میکنن یک مشت بی غیرت بی شرف بی رگ و ریشه هستن
دوران عهد بوق نیست که بگی از روی نفهمیه اتفاقا خیلی هم خوب میفهمن که دارن چه غلطی میکنن و چطوری خیانت و مزدوری میکنن و مثل سگ بابتش استخوانی جلوشون میندازن
خاک دو عالم بر سرشون که چقدر از اینها متنفریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
اینا دیگه شورشو دارن درمیارن !!!!!