مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: از محل سفر رئیس جمهوری به استان ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های نوسازی مدارس ایلام تزریق شده است.

جلال حمره مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام اظهار کرد: نوسازی مدارس استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان ۶ مصوبه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون از محل سفر رئیس جمهور ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های نوسازی مدارس ایلام تزریق شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام مطرح کرد: یکی از مهمترین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل استخر سرپوشیده ایلام و تجهیز فضا‌های ورزش دانش آموزان بوده که این مصوبه بیش از ۸۷ درصد پیشرفت دارد.

وی اظهار کرد: احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهر مهران از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام بود که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر به این ۲ پروژه استخر در استان ایلام تزریق شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به دیگر مصوبات نوسازی مدارس استان بیان کرد: تکمیل ۳۷ مدرسه در دست ساخت از دیگر مصوبات بود که ۹۵ درصد پیشرفت دارد و ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای این مدارس مصوب شده است.

وی گفت: تکمیل پنج مدرسه نیمه تمام با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۹۳ درصد از دیگر مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور در حوزه آموزشی بوده است.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات می‌توان به جایگزینی تمامی مدارس کانکسی با ۶۵ درصد پیشرفت، تکمیل سالن ورزشی موسیان با ۹۰ درصد و تکمیل هنرستان ۶ کلاسه هلیلان با ۷۶ درصد اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.