سرپرست فرمانداری رشت از اختصاص بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های های عمرانی و زیرساختی رشت در مرحله نخست خبر داد.

کیا عاشوری در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت گفت: بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان رشت در مرحله نخست اختصاص یافته و مرحله دوم آن بزودی اعلام می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه رشت یکی از شهرستان‌های پُرجمعیت گیلان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است، گفت: عمده‌ترین بخش اعتبارات در این شهرستان باید به تقویت زیرساخت‌ها و جبران کاستی‌ها اختصاص یابد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی نمایندگان مجلس، افزود: اعتباراتی هم که در اختیار ۳ نماینده رشت قرار دارد می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های این شهرستان کمک کند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اعتبارات شهرستان بیشتر برای تقویت زیرساخت‌های راه، آب، برق و طرح هادی روستایی سوق داده می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات باید بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به لزوم تبیین خدمات رسانی به مناطق شهری و روستایی برای مردم به ویژه در اجرای طرح‌های هادی، اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات، طرح‌های هادی در روستا‌ها باید بازنگری شوند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه شهرستان است، گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.