قاسمی پور گفت: مجلس تعارفی با کانون وکلا در مسیر اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار ندارد و از ابزار‌های نظارتی خود استفاده می‌کند.

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تمکین نکردن کانون وکلا در برابر اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: ما مشکلی در قانون گذاری در کشور نداریم و هنگامی که مجلس قانون تسهیل مجوز‌های کسب و کار را مصوب کرده، مسئولین امر باید این قانون را اجرا کنند.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس اظهار کرد: اگر اشکالی در روند تصویب این قانون وجود دارد باید به ما اعلام کنند تا در صورت لزوم و بعد از کارشناسی‌های لازم حل و فصل شود تا زمینه ایجاد و ترویج کسب و کار در کشور فراهم شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه گمان نمی‌کنم وضعیتی بدتر از حال حاضر برای کسب و کار بتواند به وجود بیاید، بیان کرد: مجلس تعارفی با کانون وکلا در مسیر اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار ندارد و از ابزار‌های نظارتی خود در مقابل کانون استفاده خواهد کرد تا جلوی کانون وکلا و هر نهاد دیگری که در برابر اجرای این قانون می‌ایستد را بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار