مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از معرفی بیش از ۷۲ پرونده مددجویی جهت پیگیری دعاوی در مراجع ذی صلاح به وکلای نیکوکار استان در سه ماهه امسال خبر داد.

مجید الهی راد گفت :اکنون ۱۱۰ وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری دارند که در طی سال به مددجویان خدمت می‌کنند و این وکلا علاوه بر پاسخگویی به مددجویان، پرونده‌های قضائی آن‌ها را پذیرفته و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : کمیته امداد خراسان شمالی در سه ماهه امسال ۲۳۰ مورد خدمت حقوقی به ۸۰ نفر از مددجویان ارائه کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
او گفت: این خدمات شامل ۷۰ مورد تنظیم داد خواست،۱۰ مورد تنظیم شکوائیه، ۶۰ مورد تنظیم لایحه دفاعیه، ۷۰ مورد معرفی به دفتر الکترونیک قضائی و مابقی خدمات میز خدمت است.
الهی راد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس اساسنامه ابلاغی مقام معظم رهبری اقدام به ارائه خدمات حقوقی و قضائی به مددجویان تحت پوشش این نهاد کرده و زمینه‌سازی مؤثری نیز جهت ارائه این خدمات انجام شده است.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بخشی از مباحث توسط مجلس شورای اسلامی به قانون تبدیل شده و معافیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های دادرسی، هماهنگی با مراکز ارایه‌دهنده خدمات حقوقی از جمله قوه قضائیه کشور، مراکز مستقل این حوزه، کانون وکلای دادگستری و مراکز وکلای قوه قضائیه را به دنبال داشته است.
او گفت : مددجویان تحت حمایت این نهاد در صورت وجود دعاوی قضائی و مشکلات حقوقی، به کhttps://www.yjc.ir/admin/modules/send_news/send_news.php#انون وکلا و یا مرکز مشاوران قوه قضائیه معرفی می‌شوند تا روند پیگیری و حل مسئله به صورت قانونی و حقوقی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.