رئیس کارگروه آب قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: خراسان رضوی از استان‌های پیشرو در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی است که با همکاری متقابل بین شرکت آب و فاضلاب و سپاه حاصل شده است.

محمد همت رئیس کارگروه آب قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های خراسان رضوی گفت: توان سپاه در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی چند برابر ظرفیتی است که اکنون در کشور به کار گرفته شده است.

او افزود: طرح محرومیت زدایی و آبرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و مقرر شده در بازه زمانی سه ساله مشکلات آبرسانی به ۱۲۱ روستا در خراسان رضوی با پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

حسین امامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: رفع مشکلات آبرسانی ۱۲۱ روستا در جریان اجرای طرح محرومیت‌زدایی در خراسان رضوی با همکاری سپاه در حال اجرا است.

او افزود: تاکنون برخی چالش‌ها در آبرسانی به این روستا‌ها مرتفع شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: رویکرد محرومیت زدایی، رفع مشکل آب روستا‌ها است و روستاییان با اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی طعم شیرین آب را احساس خواهند کرد.

جهاد آبرسانی به روستا‌ها به عنوان ابرپروژه در کشور از اوایل سال ۱۴۰۱ عملیاتی شد، این طرح در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت امسال توسط قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت‌های آبفا آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.