معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی خود می‌داند.

کاظم دبیر در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی در اردبیل گفت: استان اردبیل جزو ۶ استان برتر کشور در حوزه گردشگری است که با داشتن تنوع آثار تاریخی، آب‌های درمانی و دیگر جاذبه‌ها شهرتی عام و خاص پیدا کرده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل با ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان، مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی در اردبیل به عنوان استان برند گردشگری می گوید: امیدواریم در مدت حضور دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی در این استان خاطرات خوشی برای آنها رقم بخورد.

به گفته او، از آنجایی که گفته اند عقل سالم در بدن سالم است ورزش باید برای نسل‌های مختلف یک ضرورت و نیاز جدی محسوب شده و ما بتوانیم فضای بانشاطی را برای دانش آموزان در ورزش گروهی و جمعی فراهم کنیم.

دبیر نگاه دولت و رئیس جمهور را به مجموعه آموزش و پرورش به ویژه معلمان و دانش آموزان نگاه حمایتی همه جانبه عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در تراز نظام حرکت تحولی را مورد توجه قرار دهد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل می گوید: در سند تحول بنیادین نیز به امر ورزش، تندرستی و زیست سالم تاکید شده و قطعاً یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش می‌تواند بها دادن به ورزش دانش آموزی در ابعاد و بخش‌های مختلف باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.