مدیرعامل سازمان راهداری گفت: برای سفرهای اربعین جهت جبران کمبود ناوگان اتوبوس از کشورهای همسایه اجاره خواهیم کرد.

آقای داریوش امانی گفت: دو بحث اصلی داریم مسیرهای که به پایانه های اربعین ختم می شود به صورت کامل بهسازی کرده ایم و امروز بالاترین میزان اعتباری برای زیر ساخت در ستاد اربعین انجام شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سال گذشته ۱۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی برای اربعین تخصیص داده ایم و امسال به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان می رسد.

او  می‌گوید: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی  دمای هوا در  نجف ۴۷درجه خواهد بود، یک سری اقدامات اساسی برای رفاه زائران انجام داده ایم. به عنوان مثال  امسال نصب سایه بان تونل های سرد  را ایجاد کرده ایم.

امانی گفت: سال گذشته  ۳۰ درصد  از جابه جایی ها توسط ناوگان عمومی بود و با همه مشکلات براساس ارزیابی ستاد اربعین کمتر از یک ساعت معطلی زائران داشته ایم وسعی کرده ایم برخی از خطوط و استان های ما وقفه  ایجاد شد، اما امسال  نزدیک ۵ هزار و۲۰۰ دستگاه کمبود داریم و اتوبوس عملیاتی ما ۷هزار دستگاه است؛ بنابراین سعی خواهيم  کرد از کشورهای همسایه به صورت استیجاری اقدام کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۲:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
دو بحث اصلی داریم مسیرهای که به پایانه های اربعین ختم می شود به صورت کامل بهسازی کرده ایم و امروز بالاترین میزان اعتباری برای زیر ساخت در ستاد اربعین انجام شده است.
آخرین اخبار