مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از رشد مصرف بنزین در همدان به بالاترین میزان خود طی سال‌های اخیر خبر داد.

امین روستایی گفت: فعالیت بی‌سابقه سوخت ‌رسانان در تأمین و عرضه بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل در تابستان امسال باعث شد همه کارکنان در آماده‌باش باشند.

او گفت: با توجه به انتخاب استان همدان به عنوان مقصد گردشگری هموطنان، روند مصرف بنزین به شدت افزایش یافته و رشد مصرف به بالاترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این شرکت طی عملیات بی‌وقفه، موجودی مخازن جایگاه‌ها را کنترل و با تلاش فراوان از هر طریق ممکن سوخت را از مبادی تولید پالایشگاهی به استان انتقال می‌دهند.

روستایی در خصوص فروش سهیمه بنزین از سوی برخی خودروهای عمومی گفت: سهمیه بنزین واریزی به کارت خودروهای عمومی متعلق به مالک خودرو نیست، امانتی است نزد مالک خودرو و صرفا برای ارائه خدمت به عموم آحاد جامعه است.

او هرگونه سوءاستفاده و فروش سهمیه سوخت را مصداق تضییع حقوق عمومی و تخلف دانست و گفت: در صورت مشاهده این دست از تخلفات، در وهله نخست با دارنده کارت برخورد قانونی شده و به تعزیرات معرفی خواهد شد و همزمان جایگاهی که در آن تخلف صورت گرفته، تعطیل و جریمه‌های سنگینی برای مالک جایگاه اعمال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.