مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مجموعه کارکنان این شرکت بسیجی هستند به این دلیل که در خط مقدم تولید مشغول کار و در راستای خودکفایی صنعت نفت به کشور خدمت می‌کنند.  

حمید رضا گلپایگانی گفت: بزرگترین وظیفه بسیج در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، کار فرهنگی است. 

او می‌گوید: بسیجی باید همواره در میان میدان باشد و کار برای انقلاب و خدمت به مردم را اولویت خود بداند، همه باید در جهت تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است کار، تلاش و همت مضاعف نمائیم. 

گلپایگانی گفت: این افتخار بزرگی است که در شرکتی کار می‌کنیم که در آن تفکر بسیجی حاکم است.

او می‌گوید: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، استقلال صنعت حفاری در کشور است و امروز وظیفه داریم در راستای جهاد تبیین بگوئیم که صنعت حفاری در ایران کجا بود، به کجا رسیده و این شرکت که با اتکا به دانش فنی و توانمندی‌های ارزشمند در کشور نقش اساسی در فرآیند اکتشاف و تولید ایفا می‌کند چه اهدافی را در پیش روی خود دارد. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران می‌گوید: ما کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی همه سرباز ولایت و ولایت مدار هستیم، در دولت سیزدهم به صنعت حفاری و شرکت ملی حفاری ایران توجه ویژه‌ای شده است و هم اینک با گذر از مشکلاتی که با آن مواجه بودیم، رو به رشد به سمت بهتر شدن و تعالی روز افزون سازمان حرکت می‌کنیم. 

سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان در جنوب نیز گفت: بسیجی انقلابی است و به عنوان سرباز ولایت، به کار خود اعتقاد دارد. 

او می‌گوید: الگوی بسیج شهید سپهبد قاسم سلیمانی است، بسیجیان صنعت نفت همیشه پای کار بوده اند و در خط مقدم صنعت قرار دارند و در جهت اقتدار و اعتلای کشور همه توان خود را به کار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.