تیم اینترمیامی موفق شد با درخشش لیونل مسی مقابل اف سی دالاس در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.

اینتر میامی و اف سی دالاس در رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی چهار بر چهار تمام شد و یاران لیونل مسی موفق شدند در ضربات پنالتی اف سی دالاس را شکست دهند و راهی مرحله بعدی شوند.

 این بازی تبدیل به یک کامبک و بازگشت ویژه برای اینتر میامی شد. در این بازی اف سی دالاس با نتیجه چهار بر دو جلو افتاد، اما اینتر میامی بازی را چهار بر چهار مساوی کرد و با پیروزی در ضربات پنالتی توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگز کاپ شود.

در این بازی لیونل مسی در ابتدا در دقیقه ۶ بازی روی پاس جوردی آلبا موفق شد دروازه تیم دالاس را باز کند. در دقایق ۳۵، ۴۵ و ۶۳، اف سی دالاس موفق شد سه گل بزند و بازی سه بر یک به سود تیم دالاس شد. در دقیقه ۶۵، کرماچی روی پاس جوردی آلبا موفق شد گل دوم را برای اینتر میامی بزند، اما اف سی دالاس باز هم در دقیقه ۶۸ گلزنی کرد و بازی چهار بر دو شد. در دقیقه ۸۰، بازیکنان اف سی دالاس یک گل به خودی زدند و بازی چهار بر سه شد و مسی در دقیقه ۸۵ بازی را چهار بر چهار مساوی کرد.

در ضربات پنالتی هم مسی پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. بوسکتس هم پنالتی زد و او هم گلزنی کرد و به این ترتیب اینترمیامی راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد.

برچسب ها: مسی ، اینترمیامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار