بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار دچار آتش سوزی شد.

ذاکری عضو شورای اسلامی شهر فریدونکنار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بخشی از ساختمان  بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی ( ره) فریدونکنار ساعتی قبل دچار آتش سوزی شد، گفت: آتش با تلاش چند ساعته آتش نشانان فریدونکنار، سرخرود، بابلسر ، بابل و بندر فریدونکنار  اکنون خاموش شده است.

او حجم آتش سوزی را نسبتا زیاد اعلام کرد و افزود: این حادثه هیچ خسارت جانی نداشت اما بخش‌های از ساختمان سی تی اسکن این بیمارستان خسارت دیده است

ذاکری با بیان اینکه بخشی که دچار آتش سوزی شد با ساختمان اصلی بیمارستان فاصله دارد، ادامه داد: با توجه به فاصله ساختمان محل حادثه تا ساختمانی که بیماران در آن بستری هستند، هیچ بیماری نیز دچار حادثه نشد.

او افزود:آتش نشانانی که برای مهار آتش اعزام شده بودند توانستند با جانفشانی تعداد زیادی از تجهیزات این بیمارستان را پیش از اینکه دچار خسارت شوند از محل حادثه منتقل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر فریدونکنار گفت:علت و میزان خسارت وارده ناشی از آتش سوزی پس از بررسی کارشناسی اعلام خواهد شد.

دکتر سیمین بابایی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اعلام اینکه مسئولین دانشگاه بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع در محل بیمارستان حاضر شدند و از نزدیک پیگیر هستند، گفت: بر اساس گزارش مسئولین بیمارستان، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشته و علت آن در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.