معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد شد.

طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  اظهار کرد: در اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکان و رانندگان سخت‌کوش این استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در طرح اربعین حسینی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به‌عنوان کمیته حمل و نقل و سوخت انجام‌وظیفه می‌کند و این کمیته همان‌طور که از نامش پیدا است، موضوع ساماندهی ارائه خدمات بخش حمل و نقل به زائران و گروه‌های اعزامی به کشور عراق را در بخش خدمات باری و مسافری به عهده دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: بخش مهمی از این خدمات در اختیار مسافران این سفر معنوی قرار می‌گیرد و گروه‌های مذهبی و مواکب نیز از خدمات ناوگان باری بهره‌مند می‌شوند.

طحان بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد مرکزی سازمان متبوع و ستاد مرکزی اربعین حسینی و با توجه به تجارب سال‌های گذشته، خدمات حمل و نقل برای جابه‌جایی زائران از ۲۵ مردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۵ شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت تا. مشکلی برای برگشت کامل زائران به کشور نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: پیش‌فروش بلیط اربعین حسینی از ۱۰ مردادماه امسال  آغاز شده است و در این مرحله زائرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.