معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد شد.

طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  اظهار کرد: در اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکان و رانندگان سخت‌کوش این استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در طرح اربعین حسینی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به‌عنوان کمیته حمل و نقل و سوخت انجام‌وظیفه می‌کند و این کمیته همان‌طور که از نامش پیدا است، موضوع ساماندهی ارائه خدمات بخش حمل و نقل به زائران و گروه‌های اعزامی به کشور عراق را در بخش خدمات باری و مسافری به عهده دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: بخش مهمی از این خدمات در اختیار مسافران این سفر معنوی قرار می‌گیرد و گروه‌های مذهبی و مواکب نیز از خدمات ناوگان باری بهره‌مند می‌شوند.

طحان بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد مرکزی سازمان متبوع و ستاد مرکزی اربعین حسینی و با توجه به تجارب سال‌های گذشته، خدمات حمل و نقل برای جابه‌جایی زائران از ۲۵ مردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۵ شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت تا. مشکلی برای برگشت کامل زائران به کشور نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: پیش‌فروش بلیط اربعین حسینی از ۱۰ مردادماه امسال  آغاز شده است و در این مرحله زائرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار