دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از معرفی دستگاه ها و مدیران برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد.

محسن اکبری  اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی برای همگان است و همه در این زمینه باید ایفاگر نقش خود باشند.

وی افزود: در کنار اینکه مردم باید نقش آفرین باشند، نهادها و ادارات و دستگاه های حاکمیتی نیز بر اساس تکالیف خود باید در این زمینه گام بردارند و مسئولیت اجتماعی خود در زمینه احیاء امر به معروف و نهی از منکر را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ادارات دولتی بسیاری در کشور و استان فعالیت دارند، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هر اداره ای تشکیل شده که وظیفه آن احیا فریضتین، تلاش برای تبلیغ و ترویج این دو واجب فراموش شده و احصاء مصادیق معروف و منکر خاص خود است که پس از آن باید تلاش کنند تا معروفات تقویت و منکرات نیز حذف و کاهش یابد و گزارشات خود را نیز منعکس کنند.

به گفته اکبری؛ در همین راستا بر اساس پایش و ارزیابی صورت گرفته از سوی ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر؛ سه دستگاه و مقام مسئول که بیشترین فعالیت و میزان اثرگذاری در این بخش را داشته اند شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی یک‌ساله ادارات و نهادها در سال ۱۴۰۱؛ جناب آقای دکتر ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان و جناب آقای علی کیخا مدیرکل صداوسیما مرکز استان به عنوان مدیران و دستگاه های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر معرفی و از زحمات آنها قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار