پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد در سامانه my.medu.ir فعال شده است.

دانش آموزان با ورود به پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می‌توانند با انتخاب نقش دانش آموز و وارد کردن اطلاعات هویتی خود، گزینه پیش ثبت نام را انتخاب کرده و برای پیش ثبت نام در پایه دهم مدارس شاهد اقدام کنند.

اولیای دانش‌آموزان در موعد مقرر جهت پیش‌ثبت‌نام به سامانه مراجعه کرده و فرم الکترونیکی پیش ثبت‌نام را تکمیل کنند. حضور حداقل یک، ولی یا سرپرست جهت ارائه اصل مدارک ثبت شده در سامانه هنگام ثبت‌نام حضوری الزامی است.

مسئولیت تطبیق و تایید نهایی مدارک دریافتی از اولیا برعهده مدیر مدرسه است. در صورت نقص مدارک، ولی دانش‌آموز می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام نسبت به رفع نقص و تحویل مدارک به مسئول مربوط اقدام کند. بدیهی است پس از انقضای مهلت مذکور هیچ‌گونه مدرک یا ادعایی پذیرفته نخواهد شد و پیش‌ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

از بین متقاضیان پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی جدید، اسامی دانش‌آموزان به میزان دو برابر ظرفیت کلاس از طریق سامانه به مدیر مدرسه اعلام می‌شود. مدیران مدارس شاهد پس از دریافت اسامی موظف‌اند از طریق سیستم پیامکی نسبت به اطلاع‌رسانی به والدین اقدام کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار