فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس قاطعانه از آمران به معروف حمایت خواهد کرد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با همسر شهید مدافع حرم "حسین علیخانی" که چند روز پیش در حین اجرای فریضه امر به معروف مورد هتک حرمت قرار گرفته بود، گفت : حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت کار پلیس بوده و در این خصوص با قاطعیت عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به واجب بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: هرکسی در این مسیر قدم بردارد، در واقع به سنت رسول خدا و ائمه اطهار عمل کرده است، کما اینکه امام حسین (ع) نیز برای احیاء این سنت قیام کرد و به شهادت رسید.

حاجیان با اشاره به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و پلیس هم با قاطعیت از آن‌ها دفاع و حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: این افراد برای امنیت کشور و دور ماندن نگاه دشمنان از زنان و دختران این مرز و بوم، جان با ارزش خود را تقدیم کردند، بنابراین امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حریم و حافظ امنیت خانواده آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش‌های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.

حاجیان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، آن‌ها را الگویی شایسته برای خانواده‌ها معرفی کرد.

 استاندار کرمانشاه هم شب گذشته با حضور در منزل شهید حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم، از همسر و فرزندان ایشان که در پی تذکر لسانی از سوی چند فرد هنجارشکن مورد هتک حرمت و اهانت قرار گرفته بودند، دلجویی و تقدیر کرد.

صحرایی با تاکید بر رعایت قانون و هنجار‌های اخلاقی و دینی و حمایت از آمران به معروف در جامعه، قول پیگیری ویژه این پرونده و هتک حرمت صورت گرفته را داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.