با اجرای طرح آبرسانی، اهالی روستای الباجی اهواز از آب پایدار و باکیفیت بهره‌مند شدند.

الباجی یکی از روستا‌های اهواز است که با مشکل کمبود و افت فشار آب مواجه بود، بطوریکه آبرسانی به اهالی روستا با تانکر انجام می‌شد و به دلیل ناکافی بودن آب برای نیازهایشان، مردم آب تصفیه خریداری می‌کردند و شرایط زندگی را برای اهالی دشوار بود.

با پیگیری‌های انجام شده، طرح آبرسانی با لوله گذاری برای انتقال آب اجرا و تکمیل شد و تامین آب پایدار درحال انجام است، همچنین مشکل تامین آب نخیلات و احشام نیز رفع شده است.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور مجوز تامین آب پایدار از سوی وزارت نیرو و همکاری سازمان آب و برق خوزستان، آب باکیفیت و پایدار به روستای الباجی رسید.

او  طول خط انتقال طرح آبرسانی به این روستا را ۱۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: همچنین شبکه فاضلاب روستا برای اولین بار اجرا شد.

به گفته نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، برای اجرای طرح آبرسانی به روستای الباجی اهواز ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز گفت: طرح آبرسانی به روستای الباجی در بازه زمانی ۵ ماه اجرا و تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او  افزود: درحال حاضر همه منازل این روستا از آب پایدار و باکیفیت بهره‌مند هستند و مشکل کمبود آب برطرف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.