اجرا نمایش رنگ و نیرنگ به میزبانی موسسه قرآنی مهرتابان مهدوی در اصفهان

تئاتر نمایشی رنگ و نیرنگ به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در ۱۲ سانس رایگان از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در اصفهان برگزار می‌شود.

سید روح اله فهیمی اصفهانی کارگردان و نویسنده نمایش رنگ و نیرنگ گفت: نمایش رنگ و نیرنگ به میزبانی موسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در ۱۲ سانس به صورت رایگان در سالن همایش سیتی سنتر اصفهان اجرا می‌شود.


او افزود: سانس اول این نمایش از ۱۶ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شروع و از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه این نمایش در دو سانس برگزار می‌شود سانس بعدی از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در سالن همایش سیتی سنتر اجرا می‌شود.


فهیمی اصفهانی عنوان کرد: بلیط این نمایش رایگان است و افراد برای شرکت در این اجرا می‌توانند عدد ۱ رو به ۱۰۰۰۲۰۰۸۹۱۰ ارسال کنند و یا به سایت موسسه مهر تابان مراجعه کنند.


کارگردان و نویسنده نمایش رنگ و نیرنگ گفت: این نمایش با داستان برخورد اتفاقی یک ناصبی معاند با یکی از شیعیان راستین شروع می‌شود و در بین محاجه و مناظره آنها، با برگشت به گذشته، فضائلی از امیرالمومنین علی علیه السلام بیان و پاسخ به شبهاتی در مورد خلافت و ولایت ایشان داده می‌شود.


فهیمی اصفهانی افزود: در صحنه برگشت به گذشته دوران معاویه، دشمنی ها، نقشه‌ها و نیرنگ‌های معاویه و عمروعاص برای از بین بردن رنگ امیرالمومنین و ریشه‌های ایجاد بغض و کینه در دل‌های شامیان نسبت به امیرالمومنین و همچنین وصیت معاویه به یزید بیان می شود.


مدت اجرای این نمایش ۹۵ دقیقه است که در سالن اصلی مجموعه سیتی سنتر با ظرفیت ۱۱۰۰ نفر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
خدا به عوامل موسسه مهرتابان مهدوی جزای خیر دهد
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد هادی ابطحی
۰۹:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب
البته این نمایش توسط موسسه مهرتابان مهدوی و به همراهی عوامل هنرمند شهر اصفهان در حال برگزاری است.
و جا دارد که خبرنگاران باشگاه خبر نگاران رسم امانتداری را رعایت کنند و خبر را به درستی منتشر فرمایند.

موسسه مهر تابان مهدوی در شب گذشته میزبان 340 نفر از عوامل مجموعه ی کاکتوس در سالن همایش‌های 1070 نفری سیتی سنتر اصفهان بوده است.