فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
 
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۵ نفر قاچاقچی، ۲۶ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۰۰دستگاه انواع خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
 
خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۱ نفر به جرم سرقت و ۱۰۷ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۶۲ مورد حکم جلب اجرا شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی انجام می‌گیرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.