سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی ۱۱ نمایشگاه هنری طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

فرشاد کشاورزیان به برپایی ۱۱ نمایشگاه هنری طی سال جاری اشاره کرد و گفت: معمولاً نمایشگاه‌ها به منظور کشف استعدادها، برجسته‌سازی، ارتقاء کیفیت، شناسایی و معرفی فعالیت‌ها و آثار برتر فرهنگی و هنری و اهدای جوایز، برای شناساندن و یا عرضه محصولات، صنایع خلاق و ایده‌های نوین فرهنگی و هنری برگزار می‌ شوند. 

او با اشاره به جایگاه شاخص هنرمندان ملایر در عرصه‌های مختلف، گفت: تاکنون ۱۶ آموزشگاه آزاد هنری موسیقی، طراحی و نقاشی، سه مؤسسه فرهنگی و هنری و دو مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در ملایر به فعالیت مشغول هستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از فعالیت انجمن‌های خوشنویسی، نمایش و موسیقی، هشت کانون آگهی و تبلیغات، ۲۸ چاپخانه، چهار انجمن ادبی در حوزه شعر و داستان و دو هفته نامه در سطح شهرستان خبر داد.

کشاورزیان به فعالیت شش انتشاراتی، دو دکه مطبوعاتی، یک شرکت تولید فیلم، یک پایگاه خبری دراری مجوز رسمی، ۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد و برگزاری ۱۱ مورد نمایشگاه هنری در شاخه‌های صنایع دستی، عکاسی، طراحی و نقاشی در محل سالن هنر‌های تجسمی مجتمع فرهنگی و هنری این اداره از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد.

او گفت: به منظور پیگیری تسهیلات تبصره ۱۶، رایزنی در زمینه پروژه‌های هفته دولت و پیگیری نحوه تخصیص اعتبار به انجمن سینمای جوانان ملایر، با فرماندار و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دیدار و نشست داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.