فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نزاجا گفت : تیپ ۴۱ ارتش با برپا کردن یک موکب خدماتی و یک واحد پارکینگ خودرویی به زائرین در مرز خسروی خدمات دهی خواهد کرد.

امیر سرتیپ محمد منوچهری فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نزاجا گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران خصوصاً نیروی زمینی محوری ارتش و قرارگاه غرب ارتش امسال همچون سنوات گذشته آماده خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز خسروی می‌باشد.

وی افزود: یک واحد پارکینگ خودرویی در مرز خسروی آماده شده و آمادگی پارک ۵ تا ۶ هزار خودرو را دارد و تمام مباحث ایمنی و دوربین‌های پلاک خوان و… آن انجام گرفته است.

فرمانده تیپ ۴۱ ارتش تصریح کرد: قرارگاه غرب ارتش برای ایام اربعین ۶ موکب را در مناطق مختلف مرزی دایر خواهد کرد که یک موکب آن مربوط به تیپ ۴۱ است ودر جوار پارکینگ خودرویی مرز خسروی برپا شده و به زائرین خدمات دهی خواهد کرد.

منوچهری گفت: در این موکب پخت غذای گرم انجام خواهد گرفت و یک مرکز خدمات رفاهی هم آماده شده که خدماتی همچون آرایشگری، خیاطی و… را ارائه می‌دهد.

وی گفت: قرارگاه غرب ارتش یک بیمارستان صحرایی مجهز را در شهرستان قصرشیرین، سه راهی نصرآباد دائر خواهد کرد که با حضور پزشکان متخصص به زوار خدمات پزشکی و درمانی ارائه خواهند داد.

وی گفت: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام توفیق بسیار بزرگی است که نصیب ارتشیان تیپ ۴۱ شده است و ما امیدواریم بتوانیم با تمام توان و با امکاناتی که در اختیار داریم خدمات شایسته‌ای به زائرین ارائه دهیم و در این راه ثابت قدم باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.