تجدید نظر در تعرفه‌های پزشکی امسال ضروری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تعیین تعرفه‌های پزشکی مناسب نیست و بر اساس تورم افزایش پیدا نکرده است.

حسین قناعتی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد مراجعات بیمارستان امام خمینی (ره) از شهرستان‌ها هستند و معمولا همراه هر بیمار همراهانی وجود دارند که با توجه به افزایش هزینه‌ها این افراد در اطراف بیمارستان‌ها چادر می‌زنند که قطعا ساخت مجموعه‌هایی می‌تواند مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

وی افزود: امیدواریم مجموعه دیگری نیز در شمال بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان یک همراه‌سرا با ظرفیت ۵۰۰ نفر آغاز شود تا بتواند مشکلات همراهان بیماران منطقه را برطرف کند. امیدواریم در این مسیر با توجه به قول مساعد ارتش برای در اختیار قرار دادن این زمین هر چه زودتر روند ساخت همراه‌سرا آغاز شود. قطعا اقدامات خیری از این دست می‌تواند معضل بسیار زیادی را در محدوده حل و فصل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در انتقاد از تعرفه گذاری‌های پزشکی و همچنین تخلفات برخی پزشکان در اخذ برخی مبالغ خارج از تعرفه گفت: متاسفانه تعیین تعرفه‌های پزشکی مناسب نبوده و بر اساس تورم افزایش پیدا نکرده است و متاسفانه همین موضوع موجب شده برخی پزشکان زمینه سوء استفاده را فراهم ببینند و مبالغ بالایی که درست نیست از بیماران اخذ کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار