سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زنی که به شیوه بی هوشی از رانندگان خودرو‌های سواری سرقتی می‌کرد خبر داد.

سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بی هوشی رانندگان مسافرکش، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقاتی از مال باختگان دریافتند؛ متهم در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست خودرو می‌کرده و پس از اینکه سوار بر خودرو می‌شده به بهانه خرید اقلام خوراکی از ماشین پیاده می‌شده و پس از اینکه به راننده نوشیدنی تعارف می‌کرده است، راننده خودرو با خوردن نوشیدنی مسموم، بیهوش و پس از اینکه به هوش آمد متوجه می‌شده که تمامی اموال با ارزش او از داخل خودرو به سرقت رفته است.

کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع و حرفه‌ای بودن سارق، محل‌های تردد متهم را شناسایی کردند و در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار گودرزی در ادامه با بیان اینکه سارق زن ۵۰ ساله در بازجویی‌های اولیه به ۵۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد، ادامه داد: متهم در پی جوئی‌های انتظامی اظهار کرد اموال به سرقت را به مالخری می‌فروخته است.

با شناسایی مالخر اموال مسروقه و دستگیری متهم در مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهاب الدین
۱۵:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
ای کاش بجای مجازات و بگیر و ببند،برای این دسته افراد که مشخصه یه خانم بااین سن و بااین وجنات که معلومه از بدبختی و بیجارگی دست به این کار اشتباه زده،کمی هم اقدامات کارشناسی مشاوره ای خصوصا پیگیری معضلاتی که این قشر سوختهء جامعه باهاش برخورد دارن رو به ارگانهای حمایتی ارجاع بدن نه اینکه یه زن بیچاره رو زیر حکم خودشون له کنن،بعد حبسش که طی شد در زندان رو باز کنن و امثال این بنده خدا که ممکنه حتی یه سرپناه نداشته باشن رو بحال خودشون رها کنن.یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
مسموم میشد یا بیهوش فرقی نداره بفرمائید با چه داروئی رانندگان طوری بی هوش میشدند که طرف با خیال همه اموال را به سرقت میبرد چطور
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۶:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
از دری که فقر وارد شود ایمان ازدر دیگر میرود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
دارویی که برای بیهوشی استفاده میکرده را از کدام داروخانه و یا بیمارستان و یا از چه محلی تهیه میکرده ؟؟؟؟؟ من اگر بازپرس باشم اونها را هم گیر میندازم .بله هر کس که در سرقت و اسباب بیهوشی شریک جرم بوده باید مجازات بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
خوبه نگفتن پیر زن 50ساله چون الان 50 ساله عین 30 ساله سالها قبل هستش !کلا مادر و دختر باهم باشن نمیفهمی کدوم دختر و کدوم مادر هست خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
خدای من داریم به کجا میرسین زن 50 ساله و دزدی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
این زن مگه زندگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
آقايان راننده چرا نوشيدني تعارفي بانوان را ميل مي فرمايند؟
آخرین اخبار