نعمتی: دوست دارم با پرسپولیس تمدید کنم

مدافع پرسپولیس می‌گوید مبلغ قرارداد او بسیار اندک است.

علی نعمتی مدافع کن پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران پیرامون حضور در باشگاه گفت: یک خرده کار داشتیم که انشالله به خیر و خوشی تمام شود. مصدومیت من هم درست شده و دو بازی هم انجام دادم و امیدوارم به تیم کمک کنم.

مدافع قرمز‌ها راجع به مصدومیت عنوان کرد: مصدومیت سختی بود. من هفته‌های آخر فصل پیش مصدوم شدم، اما از نظر آمادگی به سایرین رسیدم و آماده هستم.

او در پاسخ به سوال پیرامون تمرینات پیش فصل گفت: با این تعطیلات آماده لیگ برتر شدیم و زمان خوبی داشتیم و همه جوره آماده مسابقات هستیم و امیدوارم مثل سال قبل نتایج خوبی بگیریم. ما اینجا همه جوره تمرین کردیم و آماده حضور در لیگ برتر هستیم.

وی در خصوص تغییر شماره پیراهن توضیح داد:، چون حسین کنعانی اینجا شماره شش پوشیده بود، بعد از صحبت با آقا یحیی و افشین خان قرار شد شش را به او بدهم. شماره چهار هم بر تن آقا یحیی و آقا سید بوده و امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم.

مدافع پرسپولیس راجع به مذاکره با این باشگاه عنوان کرد: صحبتی کردیم و قرار شد فردا در هیئت‌مدیره تصمیم بگیرند و امیدوارم به توافق برسند.

نعمتی با اشاره به تمدید اظهار داشت: مبلغ قرارداد من خیلی پایین است و امیدوارم آقای درویش به من کمک کنند تا افزایش پیدا کند.

او درباره دریافتی این فصل گفت: ما آپشن فصل گذشته و پیش پرداخت امسال را نگرفتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار