۷۷ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های مازندران اجرا شد.

مهرداد زمانی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ۷۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی استان از ابتدای امسال تا پایان تیر اجرا شد.

او افزود: در این مدت ۵۶ کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی در سطح محور‌های مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان و همچنین اجرای ۱۵ و نیم کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در شرق استان و ۵ و نیم کیلومتر روکش حفاظتی اسلاری سیل در محور ساری به جویبار اقدام گردیده است.

زمانی گفت: اجرای ۵۳ هزارو ۳۰۰ متر درزگیری و ۱۵ هزار و ۷۲۰ تن لکه گیری در برخی از محور‌های استان (بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی) در این چهار ماه اقدام گردیده است.

او افزود: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله‌ها در سطح جاده‌های استان، نسبت به استفاده از ۷۰۳ تن آسفالت سرد اقدام لازم انجام پذیرفت.

زمانی گفت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، در قالب ۳ قرارداد، لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های غرب، مرکز و شرق اقدام گردید.

او افزود: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.