مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رقابت یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز ابتدایی دختر و پسر در رشته والیبال و فوتسال در اردبیل آغاز شد.

کلام الله صفری گفت: این مسابقات از امروز و برای پسران در رشته های والیبال و فوتسال و در سالن های ورزشی اردبیل آغاز شد و تا 19 مرداد ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: هفته آینده از 21 تا 26 مردادماه نیز دختران ابتدایی سراسر کشور که منتخب استانی هستند در رویدادملی در اردبیل باهم رقابت خواهند کرد.

او محوریت برگزاری این رویداد را پاسداشت 3400 شهید عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا این مسابقات به شکل شایسته و آبرومند برگزار شده و بتوانیم نام اردبیل را در عرصه ملی و بین استان ها اعتلایی واقعی ببخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل فعالیت کمیته های مختلف این رویداد ورزشی را برای برگزاری مناسب و هماهنگ این رویداد یادآور شد و افزود: این مسابقات در 6 سالن شهرداری اردبیل، بانک ملی، امام خمینی، پیام نور، شهید آسمانی و 17 شهریور برگزار خواهد شد که در این سالن‌ها بهترین امکانات برای رقابت دانش‌آموزان ابتدایی که عمدتا به صورت جشنواره‌ای و همراه با برنامه های فرهنگی و تربیتی خواهد بود، تدارک دیده شده است.

صفری گفت: 140 نفر عوامل اجرایی در برگزاری این رویداد تلاش می‌کنند تا امکانات حمل و نقل، تغذیه و اسکان مناسب در نظر گرفته شده و هیچ کمبودی در بستر برگزاری این مسابقات رخ ندهد.

او دعوت از 16 داور کشوری و دو ناظر از سوی فدراسیون والیبال و فوتسال را در برگزاری این رویداد یادآور شد و افزود: با هماهنگی های بیشتر سعی کردیم تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همکاران ما در قالب کمیته های تشریفات، پذیرش، اسکان و تغذیه از روز جمعه در حال ارائه خدمات هستند و برگزاری شایسته این رویداد با تدارک برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی می تواند به اعتلای نام این استان کمک کند.

صفری همزمانی برگزاری این رویداد را با ایام ماه محرم و در آستانه برگزاری کنگره 3400 شهید استان اردبیل یادآور شد و افزود: سعی بر این است تا این دانش آموزان حاضر در مسابقات به عنوان سفیران فرهنگی انتقال دهنده فرهنگ جهاد و شهادت و حسینیت از پایتخت عاشقان اهل بیت و ابوالفضل به دیار خودشان باشند.

او ایجاد شور و نشاط در جامعه دانش آموزی را با برگزاری مسابقات و جشنواره های دانش آموزی یادآور شد و بیان کرد: تلاش بر این است تا با برگزاری مطلوب این رویداد ورزشی نقطه عطفی را در میزبانی مسابقات و جشنواره های دانش آموزی کشور رقم بزنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.