رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از آغاز نظارت و بازدید میدانی از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری یزد خبر داد.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در خصوص بازدید از سازمان سیما و منظر گفت: سازمان سیما و منظر یکی از سازمان‌هایی است که هرگونه تغییر و اقدامی که توسط آن صورت پذیرد در مدت زمان بسیار کمی مورد نظارت و ارزیابی مردم قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با اتمام دوره اول بازدید از مناطق پنجگانه، نظارت و بازدید میدانی از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری یزد آغاز شده است.

به گفته او: در سه حوزه وضعیت اعتبارات، جذب بودجه و عملکردی بودجه، سازمان سیما و منظر مورد ارزیابی قرار گرفت و نسبتأ از رضایت نسبی برقرار بود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی با اشاره به اقداماتی که در پارک بزرگ شهر نیز صورت گرفته است گفت: طی بازدید انجام شده مقرر گردید روند اجرای اقداماتی که در راستای بهبود پارک باقی مانده است، افزایش یابد.

نیکونژاد تأکید کرد: همچنین تصمیم گرفته شد طبق محدوده‌ای که معاونت معماری و شهرسازی اعلام میکند مسیر دوچرخه سواری و محدوده‌ی پارک نیز تکمیل گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
وقتشه که صندلی خالی نمایند بعضی مسئولان بی تدبیر که آسفالت خیابان و ایستگاه اتوبوس را تعمیر نمی نمایند