مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : احداث سایبان در قسمت خروجی رواق ۱۰۰ درصد و محوطه پایانه خسروی ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مجموع برای اقدامات انجام شده در مرز خسروی ۶۴۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است گفت : احداث ۱۸۰۰ مترمربع سایبان در داخل محوطه پایانه خسروی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، ساخت ۶۴۰ مترمربع سایبان در قسمت خروجی رواق‌های پایانه خسروی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد از جمله اقدامات انجام شده است

وی با بیان اینکه سایبان کندانسور‌های سیستم سرمایشی پایانه خسروی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی شده است گفت: تعمیرات سیستم سرمایش شامل فن کویل‌ها، منابع انبساط و ... سیستم سرمایشی پایانه خسروی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خرید قطعات یدکی سیستم سرمایشی پایانه با پیشرفت ۶۰ درصد و اعتبار ۱۲۱ میلیارد ریال و تعمیر، نصب قطعات، راه‌اندازی و تست سیستم سرمایشی پایانه مرزی خسروی با پنج درصد پیشرفت و اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در حال انجام است افزود: چهار دستگاه روفتاب به عنوان سیستم سرمایشی کمکی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در پایانه خسروی طراحی، تهیه و در حال نصب است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از احداث ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی در داخل محوطه پایانه خسروی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال و پیشرفت ۶۰ درصد خبرداد و عنوان کرد: احداث خط فاضلاب پایانه جهت سرویس‌بهداشتی جدید با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.