حمایت از کشاورزان برای عرضه بی‌واسطه محصولات بدون مشتری + فیلم

در حال حاضر، کشاورزان به دلیل عدم آشنایی با بازاریابی نوین، مجبور هستند، دست به دامن بازاریابی سنتی، یعنی همان دلالان شوند.

عدم توجه به بازاریابی نوین و فروش مستقیم و بی واسطه محصولات کشاورزی و مواد غذایی، موجب کاهش سودآوری محصولات کشاورزی و مواد غذایی شده است.

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پژوهش
۰۷:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
اکثر محصولات با پایین ترین قیمت توسط دلالان از کشاورز خریداری و چندین برابر قیمت به مردم عرضه می شود چرا دستگاههای نظارتی در خوابند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
خودكشاورزان هم مقصرند ،وقتي مردم مستقيم براي خريد ميرن سر زمين ،همانند ميدان تره بار قينت ميدن.