نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اهتمام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه ریزی، ساماندهی، راهبری و نظارت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در ایام الله، قابل تحسین است.

آیت الله محامی  در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان، ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی ره، از خدمات و پیگیری‌های این شورا در بزرگداشت مناسبت‌های ملی قدردانی و اظهار کرد؛ تلاش و جدیت و اهتمام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه ریزی، ساماندهی، راهبری و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و تبیینی ویژه مناسبت‌ها و ایام الله در سطح نقاط مختلف استان قابل تقدیر و تشکر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: زنده نگاه داشتن مناسبت‌های ملی و اسلامی موجب تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

گفتنی است : در ابتدای این دیدار، صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان گزارش کوتاهی از فعالیت‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف ملی و اسلامی سال گذشته، از حمایت‌های موثر و رهنمود‌های نماینده، ولی فقیه در استان در انجام رسالت نیکوی این نهاد و مجموعه‌ها و موسسات و تشکل‌های مردمی و سایر دستگاه‌های اجرایی سپاسگزاری بعمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار