رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور گرامیداشت شهید مدافع امنیت حسن عشوری با قهرمانی تیم ملوان جوان گیلان در ساحل رودسر پایان یافت.

این مسابقات در مسافت‌های هزار متر، هزارو ۵۰۰ متر و ۲ هزار متر برگزار شد که در پایان تیم ملوان جوان گیلان با کسب ۱۶۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. 

تیم‌های پایگاه ملی اسپینر و استان تهران با کسب ۱۰۰ امتیاز به طور مشترک دوم شدند و تیم خوزستان هم با کسب ۹۸ امتیاز روی سکوی سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی رقابت‌ها و در مسافت ۲ هزار متر سید حسین بابایی از تیم قزوین الف اول شد و رامیتن کاظمکی از تیم گیلان ب و سینا رجبی از تیم ملوان جوان گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسافت ۱۵٠٠ متر ساسان کریمی از تیم خوزستان اول شد و رضا بلوری از تیم ملوان جوان گیلان و سید سعید حسینی از تیم تهران ۲ به ترتیب دوم و سوم شدند. 

در مسافت ۱٠٠ متر نیز ابوطالب مشهور از تیم ملوان جوان گیلان اول شد و سیامک ارزانی بیدگانی از تیم خوزستان و فرزاد دیبا از تیم مازندران الف به ترتیب دوم و سوم شدند.   

در رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور که به مدت ۲ روز برگزار شد ۱۳۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، گلستان و کهگیلویه و بویر احمد حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این مسابقات عماد الدین همتی رییس هیات شنای گیلان با بیان اینکه شهرستان رودسر یکی از بهترین سواحل استان برای میزبانی از شناگران و برگزاری مسابقات را دارد گفت: از این رو این شهرستان برگزاری این رویداد مهم انتخاب شد که میزبانی خوبی هم صورت گرفت، ضمن اینکه استقبال از این مسابقات از سوی ورزشکاران نیز بسیار خوب بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.