بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، شرکت کردند.

هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور امروز با شرکت داوطلبان سراسر استان در سه شهرستان قروه، مریوان و سقز برگزار شد.

او افزود: از میان ۲ هزار و ۵۵۵ داوطلب این آزمون در استان کردستان، ۸۹۶ نفر در حوزه قروه، ۹۰۳ نفر در مریوان و ۷۵۶ داوطلب در حوزه امتحانی تعریف شده سقز در آزمون استخدامی شرکت  کردند.

 ناظمی جلال از جذب ۳۹۵ دبیر و هنرآموز از میان داوطلب آزمون استخدامی در استان خبر داد و گفت:پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون به صورت سه برابر ظرفیت جهت انجام معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی دعوت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فرآیند جذب در آموزش و پرورش، کیفی شدن استخدام معلمان و دبیران را از ثمرات آن خواند و افزود: این فرآیند سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بهترین داوطلبان را از لحاظ علمی، تخصصی و اعتقادی راهی کلاس‌های درس نماید.

در آزمون استخدام دبیر و هنرآموز ۱۴۰۲، ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر در سراسر کشور جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

گفتنی است آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش نیز در سال ۱۴۰۱ برگزار شد که هم اکنون ارزیابی تکمیلی داوطلبان در حال انجام است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.