مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۶۰ درصد کاهش یافت.

جمشید امیدی رمدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان از ۴۸۰ نفر در تیرماه سال گذشته به ۱۹۰ نفر در مدت مشابه امسال رسید.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بیشترین کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی با ۶۰ نفر در شهرستان زرندیه است، فراوانی بعدی با ۴۳ نفر در شهرستان ساوه و ۴۰ نفر در شهرستان خمین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق این استان نیز از ۱۴ واحد در تیرماه سال گذشته به ۶ واحد در مدت مشابه امسال رسید که این تعداد بیانگر کاهش ۵۷ درصدی است.

امیدی اظهار کرد: هم‌اکنون ۲ واحد تولیدی دارای حقوق معوق در شهرستان تفرش، یک واحد در خمین، یک واحد در زرندیه، یک واحد در ساوه و یک واحد در کمیجان است.

وی عنوان کرد: همه تلاش‌ها در استان مرکزی برای رونق تولید و کمک به حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی این استان به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
وام خوداشتغالی به جوانان بدهید از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه
Iran (Islamic Republic of)
امیر هاشمی
۱۶:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
این آمار رو از کجا میارید؟
تو محلات استان مرکزی حدود ۲۰۰ نفر ۳ ماهه حقوق نگرفتن
آخرین اخبار