فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایست و بازرسی میمند تا اسفند ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: ایست و بازرسی میمند در جاده یاسوج به اصفهان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله مقدماتی است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

 فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه استان ما در مسیر استان‌های بوشهر، بندرعباس، خوزستان و شیراز قرار دارد، افزود: پدیده قاچاق ضربه های جبران ناپذیری به مقوله اشتغال و اقتصاد کشور وارد می کند و با برپایی همیشگی این گلوگاه، قاچاق کالا و مواد مخدر در این محور کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

وی ادامه داد: تا قبل از احداث این ایستگاه، نیروهای انتظامی در مسیر‌های مختلف ایست و بازرسی‌های موقت ایجاد می‌کنند تا از ورود و خروج کالا‌های قاچاق خودداری شود.

سال ها است خودروهای شوتی با سرعت ۱۲۰ تا ۱۶۰ کیلومتر امنیت مردم کهگیلویه و بویراحمد را به خطر انداخته‌اند و برای کنترل و برخورد با این خودروها درزمینه مبارزه با کالاهای قاچاق، استان نیاز به گلوگاه مشخص و متمرکز در یک نقطه داشت که اکنون این نیاز اساسی در دولت سیزدهم پاسخ داده شد.

بر اساس آخرین آمار ۴۲ درصد از تصادف های استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر سرعت های غیرمجاز خودروهای شوتی و حامل بار قاچاق انسان و یا کالا هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.