ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس

مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه از میزبانی ساختمان ستاد مرکزی شهدای قوه قضاییه برای تدفین یکی از شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس در آستانه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس خبر داد.

نشستی با موضوع هماهنگی‌های لازم در خصوص تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در ساختمان شهدای قوه قضاییه، با حضور نمایندگان معاونت‌ها و مراکز مستقر  در ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.


مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی امور ایثارگران قوه قضاییه بحث فرهنگ سازی در حوزه ایثار و شهادت و تکریم و پاسداشت رشادت‌های ایثارگران به ویژه شهدای عزیز هست.

 

سید محمود حسینی اصل ادامه داد: موضوع ارزش و اهمیت تدفین شهدای گرانقدر و افتخار ات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه‌های اداری و قضایی از ابتدا حسب وظایف سازمانی و نیز درخواست‌های مکرر همکاران محترم در دستور کار این امور بوده که این مهم اکنون با تلاش و پیگیری دو ساله و حمایت خاص مسئولان عالی دستگاه قضا و همکاری خوب بنیاد متولی رقم خواهد خورد.

حسینی اصل گفت: در صورت مهیا شدن شرایط و بستر لازم با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بنا داریم تا در هفته دفاع مقدس میزبان پیکر پاک یکی از شهدای خوشنام دفاع مقدس در ساختمان ستاد مرکزی (شهدای قوه قضاییه) باشیم تا از برکات حضور معنوی ایشان بهره‌مند شده و مزار پاکشان زیارت گاه عاشقان و دلدادگان همکار خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: پیش از این سه مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادگستری کل استان خراسان رضوی افتخار میزبانی شهید گمنام داشتند.

 

مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه  همچنین اعلام کرد: دادگستری کل استان تهران نیز   آمادگی خود را برای میزبانی در یکی از ساختمان‌های اصلی اعلام داشته که در حال فراهم کردن مقدمات آن هستیم و  امیدواریم این اتفاق مبارک را با همت دیگر  همکاران  در سایر دادگستری‌های کشور نیز شاهد باشیم.
 

سرهنگ حمزه علی نادری نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در ادامه عنوان کرد: امنیت، آرامش و سربلندی ملت ایران مرهون دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام بوده و بایستی برای تداوم راه عزت، آزادگی و انتقال فرهنگ مقاومت بویژه در جنگ نابرابر ترکیبی و تبلیغات دشمنان بیش از گذشته نسبت به انتقال ارزش‌ها کوشا بود.

 

سرهنگ نادری ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه مجموعه دستگاه قضا که با پیگیری‌های موجدانه موجبات بسط و ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در این دستگاه را نسبت به سایر سازمان‌ها و ارگان‌های بیشتر فراهم کرده است، اذعان داشت: از جمله آثار و برکات دفن پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در مجموعه‌های اداری، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و فرهنگ ایثار، رشادت، شهامت و شهادت عزیزان دوران دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار