سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تمام سعی و هدفم قهرمانی تیم شهرداری گرگان در رقابت های آسیا است.

سید مصطفی هاشمی عصر امروز چهارشنبه یازدهم مرداد در مراسم رسمی معارفه و آغاز به کار رسمی خود و در نشستی با حضور خبرنگاران با بیان اینکه اهالی گرگان بسکتبال را به خوبی می‌فهمند، افزود: گرگان تنها شهری است که چنین هواداران و مسوولانی دارد که در کنار تیم هستند و در واقع با تیم بازی می‌کنند، اما تیم‌های تهرانی از نظر این حمایت‌ها در گروه مظلوم‌ترین تیم‌ها قرار دارند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ورزش بالا و پایین دارد، اما من با تجربیاتی که دارم، سه فصل قهرمانی متوالی را درک می‌کنم و امیدوارم در مسیر برآورده کردن انتظارات این شهر، شرمنده نشوم.

هاشمی ادامه داد: بنده دغدغه مردم، مسوولان و هواداران این شهر مبنی بر توسعه پایدار و استفاده از کادر فنی و بازیکنان بومی را درک می‌کنم، اما دیگر قهرمانی در لیگ ایران برای هواداران جاذبه ندارد و باید با تدبیر و برنامه با کسب عنوان قهرمانی آسیا، جاذبه جدید برای جامعه هدف ایجاد کنیم.

او گفت: گلستان و گرگان در بسکتبال قدمت تاریخی دارد و مربیان خوبی داشته است.

هاشمی در خصوص جذب بازیکنان بومی هم گفت: باید واکاوی شود که چرا امروز بسکتبال گرگان و گلستان بازیکنانی تولید نکرده و پرورش نداده که آن‌ها بتوانند وارد تیم شوند و در لیگ برتر بازی کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری ادامه داد: نباید به هر قیمتی بازیکن جوان بومی وارد تیم کرد که نتوانیم از او استفاده کنیم، چون این کار باعث سرخوردگی و آسیب بیشتر به کل مجموعه خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: انتظار دارم تا مربیان ارزشمند استان و گرگان در تمرینات تیم ما حضور داشته باشند و با هم مشورت و تبادل نظر کنیم تا آنان بتوانند تمرینات خوبی به جوانان و نوجوانان بدهند و من نیز در آن تمرینات باشم تا در آینده بتوان از همین نوجوانان و جوانان در تیم اصلی استفاده کرد.

وی افزود: بدون شک هیچ تیمی در داشتن بازیکنان منطقه خود پست‌های مختلف خودکفا نخواهد بود و لازم است از بازیکنان سایر نقاط کشور استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.